Există destin ?

1

 

Poate că e aşa cum ai spus, că destinul a vrut să ne întâlnim…

 

De fiecare dată când eram cu împreună, mă întrebam ce reprezint pentru tine…  Uneori credeam că sunt un simplu prieten.  În fond şi la urma urmei, chiar şi prietenii fac eforturi pentru a se întâlni.   Dar acum cred că am fost doar un coleg.  Apelai la mine când aveai nevoie de ajutor, dar doar atât…  De fiecare dată când ai avut nevoie de mine, am făcut-o cu cea mai mare plăcere, din adâncul inimii mele…  De fiecare dată când ai avut nevoie de un umăr pe care să te sprijini, am fost alături de tine…  Indiferent de ce ai avut nevoie, mi-am lăsat propriile treburi pe plan secund şi am fost acolo pentru tine…

 

Uneori, la telefon, doar te ascultam, făcându-mi plăcere doar să îţi aud vocea…  Nu am vrut să te încarc cu problemele mele, gândindu-mă că şi tu le ai pe ale tale…  Dar, în sinea mea, sufletul plângea…  Dar nu eu contam, TU era cea importantă…  Niciodată nu mi-am ascuns sentimentele şi cât de mult însemni pentru mine…  Niciodată nu ţi-am cerut nimic, niciodată nu ţi-am impus nimic, neavând dreptul să fac asta…  Te-am iubit şi încă te mai iubesc cu fiecare părticica a corpului meu…  Nu mi-am dorit decât să fiu bărbatul pe care îl vrei, de care să fii mândră că îl ai lângă tine…  Dar am eşuat lamentabil !

 

 

De fiecare dată când te vedeam în preajma altor bărbaţi, doar stând de vorbă, sufeream în tăcere…

 

În cele din urmă, m-am decis să încerc să mă detaşez…  Pentru că sunt conştient că nu avem niciun viitor împreună…

 

Dar, după doar câteva zile, am realizat că îmi este infinit mai greu fără tine !

 

A trecut mai mult de o săptămână de când nu te-am mai văzut, nu ţi-am mai auzit vocea fină şi caldă…  O săptămână infernală, de coşmar !

 

Fac eforturi imense să nu te contactez, să nu îţi trimit mesaje…  Încerc să îmi ţin mintea ocupată şi concentrată asupra altor lucruri.

 

Dar, poate că aşa e cel mai bine…  Nici tu nu a încercat să iei legătura cu mine…  Poate că nu am însemnat nimic pentru tine, poate doar te-ai distrat, distrugând un om…  Călcându-i sufletul în picioare, izbind cu inima lui de asfalt…

 

Poate că acum nu sunt pentru tine decât o perioadă neagră a vieţii tale, o pată din trecut…

 

Eram singur, dar eram liniştit…

 

Poate că soarta a vrut să ne oprim din când în când la o bere…

 

Poate mi-a fost predestinat să descopăr ce înseamnă să iubeşti cu adevărat alături de tine, să descopăr ce înseamnă să faci dragoste, în adevăratul sens al cuvântului…  Să pui persoana alături de tine mai presus de propria fiinţă…  Să aflu că nu contează cantitatea, ci doar calitatea…

 

Poate ne-a fost sortit să ne sărutăm pe alei întunecate, pe o bancă din parc la –10º C…

 

 

Da, am greşit tachinându-te cu tot felul de tâmpenii…  Dar, poate aşa a vrut destinul…  Dar, acelaşi destin, a vrut ca eu să îţi simt savoarea buzelor, să îmi odihnesc capul pe pieptul tău, la lumina lunii, să îmi plimb mâna pe corpul tău…

 

Poate că destinul a vrut să ne trimitem tot timpul mesaje cu ora şi locul unde să ne întâlnim, şi îmi dădea aripi ca să ajung acolo…

 

 

Da, eram speriat de ceea ce simt, eram speriat deoarece, pentru prima dată în viaţă, eram vulnerabil…

 

Poate greşeala a fost doar a mea…  Pentru că m-am agăţat de o himeră, deşi ştiam foarte bine că niciodată nu vom putea fi împreună…

 

 

Acum nu mai pot gândi limpede, ai plecat, şi sufletul meu, odată cu tine…

 

Toate aceste gânduri apasă acum asupra mea, sufocându-mă încet…

 

Poate…

 

 

Dar poate destinul nu vrea ca tu să pleci…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

