De ce doare dragostea ? Partea a doua…

 

 

Nu ştiu de ce, dar de fiecare dată când ascult  „ Heart Attack ”  a lu’ Trey Songz, sunt uimit de cât de mult te face să simţi durerea din sufletul lui, cu numai câteva cuvinte…

Să nu mă înţelegeţi greşit…  Îmi place la nebunie această piesă, dar nu are aceeaşi efect ca varianta necenzurată…  Un singur cuvânt :  „fucking” , schimbă întreaga dinamică a piesei…  Bănuiesc că e din cauză că e un cuvânt pe care îl folosesc foarte des, sau poate e datorită modului în care îl cântă şi mă face să simt durerea unei inimi zdrobite…  Exact asta simt şi eu acum, pentru prima dată în viaţă, şi îl înţeleg perfect…

Sunt ok, dar o inimă rănită e de tot câcatul…  Naşpa sentiment…

Partea bună la o inimă rănită e că ai şansa să te îndrăgosteşti din nou…  Odată cu înaintarea în vârstă ar trebui să devenim mai inteligenţi şi experimentaţi…

Sper ca după durerea asta enormă să apară iar dragostea…  Dar, sincer, momentan nu mai îmi trebuie aşa ceva !

Cred că a venit timpul să simt durerea pe care am provocat-o şi eu de multe ori…  Sincer acum mi-am dat seama cât de nemernic am fost !

Revenind la piesă…  Când Trey cântă  „ Never knew love would hurt this fucking bad, worse pain that I ever had  ”  îmi revine în minte scena de astă noapte, când am simţit că cineva mi-a smuls inima din piept şi a dat cu ea de ciment, cea mai cruntă durere pe care mi-a fost dat să o simt în viaţă !

Durerea asta a coborât din zona pieptului până în stomac…  Şi a durut !  De fapt, NU …  A durut a dracului de tare !!!

Versul cu care rezonez astăzi :  It’s killing me, swear I never cried so much ” 

Dar totuşi, un bărbat care plânge, e un bărbat care poate iubi…


Sincer, nu am dormit toată noaptea…  Au fost momente când, pur şi simplu, nu puteam respira…  Îmi doream doar să adorm şi să nu mă mai trezesc !  Dar, dacă tot nu am închis un ochi toată noaptea, nu am făcut nici una, nici cealaltă…  De nimic nu sunt în stare !

Dar poate tot răul spre bine…  Astăzi, rememorând cele petrecute astă noapte, sunt fericit de mini-infarctul pe care l-am avut, deoarece sunt conştient că acest lucru face parte din viaţă, că la capătul acestui curcubeu de durere se găseşte cea mai minunată oală cu aur pe care o poţi găsi vreodată în viaţă !

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

