Sărutul

kissing

 

Fiecare poveste cu prinţi şi prinţese se termină cu acel sărut magic, atingere menită să distrugă răul şi să pecetuiască pe vecie iubirea.

Când mă uit în trecut, la viaţa mea, nu e că nu doresc să văd anumite lucruri din ea, doar că prefer să mi-o aduc aminte într-o manieră boemă, vreau să cred că trecutul meu e o pânză încă neterminată, că povestea este abia la început…  Mi-e teamă de final, de momentele în care realizezi că le-ai făcut/trăit pe toate…  Mi-e teamă că într-o zi nu o să-mi mai aduc aminte, pentru că amintirile nu sunt ceva ce poţi reface, odată pierdute sunt imposibil de recuperat, iar de aceea nu-mi doresc să uit, ci doar să umplu acele spaţii din pânza mea cu lucruri frumoase.

Totul are un gust ciudat azi şi lumea pare mai grăbită ca niciodată să uite, să treacă peste, să trăiască numai pentru a şterge cu buretele întâmplările de ieri.

Există acel sărut încărcat de magie, sărutul care promite, sărutul care te face să închizi/să ieşi pe uşă zâmbind…  Fie că vorbim de sărutul de noapte bună, cel de după o întâlnire reuşită sau după o partidă de sex cu un necunoscut/ă, sărutul are menirea de a perfecta ultimele ore petrecute cu cineva…  Cred că sărutul şi sexul oral sunt cele mai intime lucruri care se pot petrece între două persoane !  🙂

Sărutul, importanţa lui, ne-au fost insuflate de mici, din poveşti, filme, cărţi şi se pare că ajungem să creştem crezând în acele istorioare…  Dacă e să ne gândim, până la urmă şi drama lui Iisus a început tot de la un sărut, la fel şi dramele noastre…

Sărutul, acel dans al simţurilor noastre, acea licoare care ne trezeşte la viaţă, acel dulce păcat pe care îl facem cu bună-ştiinţă, doar de dragul vieţii, al sentimentelor…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

