Ora de meditaţie…

1

 

Mă gândeam…  Care a fost momentul în care am decis să las relaţiile pentru alţii, să explorez, să fac sex cât mai des şi fără sentimente ?  Citisem că fiecare comportament aberant, din punct de vedere social, are un punct de plecare…  Bine, dacă e să admitem, doar de amorul artei, că am un comportament ciudat, că faptul că nu regret felul în care am trăit e o ciudăţenie, atunci trebuie descoperit acel moment care a declanşat totul…  De regulă are legătură cu o femeie, cu o relaţie eşuată, şi, totuşi, deşi au existat astfel de momente, felul meu de a fi era instaurat dinainte !

Prima mea experienţă sexuală a avut loc la o vârstă destul de fragedă  ( pentru vremea aia, când încă dinozaurii alergau liberi pe pământ ! )  cu o fată cu care eram  „ cuplat ”  de vreo doi ani…  Ne întorceam într-o seară de la plimbare şi mi-a comunicat că e singură acasă, părinţii fiind plecaţi la o paranghelie…  Nu-mi aduc aminte ce a trecut în acel moment prin capul meu, doar că ne-am îndreptat glonţ spre casă…  Curiozitatea e mare la vârsta aia…  Acum, după mulţi ani, nu îmi mai aduc aminte prea multe detalii, decât că a durat foarte puţin !  Ulterior, încet-încet ne-am perfecţionat şi trebuie să recunosc că a devenit sportul meu preferat !  🙂

Nu, nu am uitat numele tipei…  Am fost  „ combinaţi ”  până în primele săptămâni ale clasei a IX-a, când, urmând cursurile unui liceu unde băieţii erau o rara avis, am realizat că ea nu e singura purtătoare de pizdă din oraş, şi ne-am despărţit…  Deci nu pot spune că a fost dragoste…  Eram doi copii care făceau prostii, dar prostii ale dracului de plăcute !

 

E adevărat că nu întotdeauna a ieşit aşa cum am vrut eu, că m-am îndrăgostit  ( cred ) , că din simple aventuri, care trebuiau să îmi satisfacă o nevoie pur carnală, lucrurile au evoluat în relaţii, în dimineţi petrecute împreună, şi, inevitabil, în despărţiri, care fie au fost din cauza mea, fie a ei, sau a amândurora…  Dar toate au lăsat un loc gol, care, din obişnuinţă, trebuia umplut cât mai rapid !

 

Aşadar, nu găsesc acel moment cheie care a declanşat totul…  E posibil să fii construit genetic astfel !?

Dintotdeauna mi-a plăcut să fac sex, să simt parfumul celei de lângă mine, să îi văd slăbiciunea, dorinţa, extazul…  Întotdeauna am avut un apetit sexual ridicat, fără a fi nimfoman…  Mai mult, sunt perfect sănătos din punct de vedere medical, şi întotdeauna am vrut să fiu mai mult decât un bărbat constrâns să trăiască aşa cum îi dictează alţii.

Cred că, de fapt, motivul pentru care doresc să plec din ţară este acela că am obosit să lupt cu convenţionalul, am obosit să mă justific, să clasific, să demonstrez…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

