Cică şi ei sunt oameni…

Nu am mai postat cam de mult timp în categoria asta şi ar cam fi timpul…

Material e, slavă Domnului !

Începem aşa, mai subţirel, de vară !

Pula mea, iar n-a făcut curat muierea !

Pula mea, iar n-a făcut curat muierea !

Nu-mi plac copiii care fac mizerie...

Nu-mi plac copiii care fac mizerie…

... nici părinţii idioţi !

… nici părinţii idioţi !

Afară ninge...

Afară ninge…

Să mai facem nişte poze !

Să mai facem nişte poze !

Îmi explicaţi şi mie de ce anumiţi băieţaşi îşi lasă o lunghie mai lungă ?

Îmi explicaţi şi mie de ce anumiţi băieţaşi îşi lasă o lunghie mai lungă ?

Fetele frumoase nu apar din senin... Au şi mamele meritul lor !

Fetele frumoase nu apar din senin…
Au şi mamele meritul lor !

Ştiţi cum se spune : Dragostea trece prin stomac... Cred că la el e mare dragostea !

Ştiţi cum se spune :
Dragostea trece prin stomac…
Cred că la el e mare dragostea !

Bine că a venit căldura...

Bine că a venit căldura…

... pentru că fetele abia aşteptau să vadă ceva frumos !

… pentru că fetele abia aşteptau să vadă ceva frumos !

Când ţi se face dor, normal să-ţi vizitezi bunica !

Când ţi se face dor, normal să-ţi vizitezi bunica !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Cică şi ei sunt oameni…

  1. mariana says:

    Am ras si plans, am regasit cateva personaje de pe Neogen, din pacate scoala o sa fie pe bani, bani nu mai sunt, asa ca o sa abunde obscurantismul.

Lasă un răspuns

