Pula-i pulă, pizda-i pizdă !

 

Nu înţeleg nevoia oamenilor de a-şi boteza diverse organe ale corpului…  Recunosc că din dorinţa de a-mi justifica oarecum conversaţiile pe care le am cu mine însumi, mi-am botezat dădaca mea interioară…  Dar, de la orgoliu până la organe genitale este cale lungă !  Cel puţin aşa cred eu…

Botezarea organelor are o mai mare notorietate decât botezarea eului, însă stupiditatea lucrului mă face să râd de fiecare dată…  Este de admirat creaţia de care dau dovadă atât bărbaţii cât şi femeile !

Păsărică şi Cocoşel…  Cele două orătănii care ne ţin companie în grădina vieţii…  Explicaţi-mi şi mie ce are în comun o pasăre cu pizda…  Sau vaginul, dacă vreţi !  Pasărea cântă, zboară, are PENE, pe când pizda nu face nimic din toate ăstea !  Cocoşel…  Hmmm…  Aţi auzit voi vreo pulă care să cânte CUCURIGU !?

Bineînţeles, de aici începe adevărata aventură a numelor pe care le poate născoci fericitul purtător al organului…  Nu de poluţie !

 

1

 

Silviu îi spune Gogu…  Nu am îndrăznit să întreb de ce…  Acest nume mă duce cu gândul la o reclamă afurisită la băutura aia de doi bani :  „ Probleme, Gogule ?!?! ” …  Asta este replica la care mă gândesc…  Este ceva sexy în asta ?  E ceva sexy în asocierea pulii cu problemele !?  E ceva sexy în reclama aia ?  Eu nu văd nimic…  Nu pot decât să râd şi să mă rog să uit cât mai repede că pula mea seamănă cu Gogu din reclamă !

Jianny îi spune Tarzan…  Ce pula mea o fi fost în capul lui, nu ştiu…  Când spun Tarzan eu mă gândesc mai degrabă la un nespălat, cu plete, mirosind a maimuţă, neavând noţiuni elementare de comportament uman !

 

Gigi…  Un nume întâlnit din ce în ce mai des…  Gigi pare un nume de vecin pisălog, gras, care bea bere şi urlă de la balcon către progenitura lui, care iar a spart geamul cuiva…  Sexy ?  Nu cred !

 

Am mai auzit şi de Fufu…  Mi se pare comică situaţia următoare :  în timpul preludiului, el o întreabă pe ea  „ Poate Fufu să intre în Fofo ? ” !

Cei mai mulţi îi zic Junior…  Aşa mi-am botezat eu laptopul…  Junior al meu are o poveste destul de logică…  Este oarecum copilul fostul laptop, având în vedere că am transferat unele componente…  Dar pula, copilul cui este !?

Junior mă duce cu gândul la ceva mic…  Pula asociată cu ceva mic nu dă bine nici de data asta !

 

2

 

Să nu uităm femeile…  O amică de-a mea îi zice Fonfo…  Alta Fifi…  Adică nebună !?  În sensul ăla rău şi patologic ?  Şi, bineînţeles, diminutive ale numelui fericitei posesoare.

 

Exemplele pot continua, şi chiar vă rog să îmi mai daţi voi câteva nume.

 

Dar aş vrea să aflu logica care vă guvernează gândirea în momentul crucial când decideţi să vă botezaţi organele genitale…  Nu sună mai bine Pulă şi Pizdă decât orice altă formă de alint ?  E obscen ? Atunci nu folosiţi cuvântul…  E mai bine !

 

Pula mea, dacă tot le daţi nume, nu credeţi că ar fi cazul să le faceţi şi buletine !?

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

