Bicicliştii pasionaţi şi nefumătorii pasionaţi

 

Bicicliştii pasionaţi

 

1

 

Am avut aseară o experienţă cam neplăcută cu unul dintre voi…  Pe scurt, capu’ ală de pulă a intrat cu bicicleta-n mine…

Să vă fut în gură, cu costumele voastre mulate de biciclişti profi cu care mergeţi prin oraş !  Că un tricou şi nişte pantaloni scurţi vă put !  Voi sunteţi pasionaţi, în pula mea, trebuie să arătaţi ca la patinaj artistic, ca să vă plimbaţi prin parc…  Aveţi nevoie de aerodinamicitate completă, în pula mea !  Şi cu cască, în caz că intraţi ca proştii într-un copac sau în alţi oameni, să vă puteţi protejaţi sfecla aia în care zace pasiunea pentru ciclism !

Şi să nu uităm de ochelarii speciali…  Pentru că atunci când te deplasezi cu  60 %  mai repede decât atunci când alergi lent ai nevoie de ochelari speciali !  Ochii omului nu sunt făcuţi pentru asemenea viteză năucitoare…  Arătaţi ca nişte păcălici !  Dacă porţi echipament de biciclist şi nu eşti la Turul Franţei, ci la turul Grădinii Publice, eşti un câcat cu ochi şi sper să dea basculanta peste tine !

Uite, bă, ce chestie…  A parcat unu’ maşina pe banda ta de bicicletă…  Fă-i o poză şi pune-o pe feismuc…  Sigur ne pasă tututor cum a trebuit tu să ieşi pe carosabil ca să ocoleşti maşina aia parcată !  Ar trebui să faci o petiţie pentru asta, în pula mea !  Să strângi 100 000 de semnături de la oameni la fel de proşti ca tine, să le printezi şi să ţi le bagi în cur, sub formă de cornetă !

Şi vă adunaţi în grupuri să vorbiţi despre biciclete şi ce probleme aveţi ca biciclişti şi ce simţiţi în legătură cu asta…  E doar o bicicletă…  E doar o unealtă simplă…  E ca şi cum m-aş strânge eu cu prietenii mei ca să ne lăudăm reciproc că mâncăm cu lingura şi să povestim de data aia când, fiind proşti, ne-am băgat accidental lingura în ochi !  Ce tari suntem noi, linguriştii !  Nu poluăm când mâncăm cu lingura…  Vă rog să veniţi să ne aplaudaţi şi să ne mulţumiţi că salvăm planeta….  Sictir, păcălicilor !

 

Şi ce câcat e ăla cu spinning…  Cum pula mea să te duci la sală în colanţi ca să pedalezi pe loc o oră !?  Vrei să dai jos din târtiţă ?  Pedalează în parc o oră…

Cum pula mea să te uiţi la un perete şi să pedalezi o oră !?

Eşti sandilău !?

 

 

Nefumătorii pasionaţi

 

2

 

Aseară am fost la o bere târzie cu nişte prieteni…  La masa noastră 6 inşi…  Cinci fumători şi eu…  La masa de alături, un el şi o ea…  Ambii bănuiesc că erau nefumători, deoarece în decurs de o oră nu au aprins nicio mahoarcă…  La un moment dat, el începe să tuşească zgomotos, şi foarte nervos se întoarce şi le spune cu tupeu lu’ ăştia cu care eram la masă să stingă ţigările, că nu mai poate respira !

Aşa, tuşeşte, ca să te audă toată lumea…  Apoi explică-ne cum tu eşti nefumător şi fumul te deranjează…  Că ai ales să trăieşti o viaţă sănătoasă şi nu înţelegi cu ce drept vin alţii să-ţi fută ţie sănătatea…  Eşti prost ca noaptea !  Eşti într-un bar…  În bar se fumează…  Stai acasă şi miroase-ţi băşinile, dacă nu vrei să fii ofensat de fumul de ţigară !

Şi să-ţi spun un secret :  FUMATUL PASIV NU DĂUNEAZĂ SĂNĂTĂŢII !  E mit urban…  Singurul test care a spus asta a fost făcut prin ’92, la comandă şi s-a dovedit că rezultatele au fost măsluite…  Toate testele ulterioare au arătat că nu există niciun pericol sesizabil !

La americani s-a făcut un test pe 10 000 de barmani NEFUMĂTORI, care stau în fum toată ziua…  Au avut acelaşi procent de cancer ca şi oricare alţi nefumători !

Dar îţi spune bunul simţ…  Cantitatea de fum care intră în tine la fumat pasiv e de 100 ori mai mică decât aia care intră în ăla care chiar trage din băţ…  Organismul tău e făcut să suporte lejer şi să se debaraseze de asemenea doze mici de substanţe nocive, fără efecte secundare…  Că dacă nu era, erai mort deja, idiotule !

Io am fumat la viaţa mea de-am rupt rândurile…  Am fumegat mai ceva ca un furnal de combinat…  Acum am decis să renunţ…  Da’ nu mă cac pe mine cu asta…  Nu că mă simt rău, nu că nu îmi mai permite buzunarul…  Aşa mi-a venit mie pe chelie…  Dar nu stau acum şi ţip să vă uitaţi la mine cum rezist eu tentaţiei şi ce om special sunt şi cum o schimb ca la Ploieşti că e sănătos să nu fumezi !

Dute-n pula mea, dacă faptul că nu fumezi ţi se pare motiv de laudă, înseamnă că altele nu prea ai !

 

În concluzie, să vă calc pe muie !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

