Poftiţi la promoţie, români tâmpiţi !

1

 

Se dă următoarea situaţie şi personaje principale :

–  un prestator de servicii, nu dau nume pentru că nu fac reclamă gratuită, oricum nu contează, în plină criză financiar-bancară, care rupe economia ţării ;

–  o promoţie trăznet ;

–  un client confuz ;

– o angajată care nu-şi vede mintea de treabă nici dacă şi-ar face lobotomie şi şi-ar filma cutia craniană cu microscopul electricocasnic şi apoi şi-ar pune filmuleţul pe youtube.

 

Clienta dă buzna în sediu…  Angajata se reculege exemplar…
– Bună ziua, bine-aţi venit la noi !  Azi avem o ofertă specială !
– Ha ?  Adică ?
– Da !  Puteţi primi diferite premii, în funcţie de numărul pe care mi-l spuneţi !
– Ha ?  Pe bune !?
– Da !  Spuneţi-mi un număr de la 1 la 9 !

 

Clienta stă pe gânduri preţ de trei secunde şi patru zecimi…

– 12 !

 

E pe bune !  Am asistat la faza asta aseară.  Eu am câştigat un desfăcător de sticle…  Cred că m-a citit aia după ochi şi şi-a dat seama de ce aveam nevoie…  Adevărul e că mă cam săturasem să desfac sticlele cu dinţii !  Săptămâna trecută am făcut şi febră musculară…  La fălci !

 

2

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

