Iarăşi gravidele…

 

Am mai spus că nu-mi plac borţoasele exhibiţioniste…  Cu restul n-am treabă…  Cineva trebuie să mai şi nască pe lumea asta, că nu ne-om naşte cu toţii în eprubetă !

Îmi plac borţoasele decente, care îşi asumă faptul c-au făcut sex şi asta poate duce la naştere, care-şi fac planuri drăguţe, cu familia lor drăguţă, cu pozele lor foarte decente şi foarte îmbrăcate, care nu spamează pe toată lumea cu viitoarea minune, de parcă n-a mai văzut omenirea naştere de la naşterea lu’ Ioan Botezătorul, care se menţin în limita aia de  „ Nu mă zgâria pe retină ” !
Nu mă pot opri să nu le vizualizez explodând ca o păstaie, când ajung la momentul X, dar nici nu le port pică pentru asta !

Ca şi cum partea cu pozele ălea cu mâna protector ţinută sub marsupiu nu putea fi de ajuns, mai nou poţi fi mândră cu  „ burtica de mămică ” …  Şi, dacă eşti mândră, trebuie s-o arăţi lumii întregi !  Pentru că, ce poate fi mai estetic şi mai apetisant decât o burtă în care creşte ceva !?  O burtă în care creşte un pitic !  Da, piticul tău !
Shit, that`s freeky !  Imaginea unui pitic, eventual ăla din Twin Peaks, crescând în interiorul tău…  Poţi să-l înlocuieşti şi cu Chucky, acelaşi efect obţii !

 

1

De ce ai vrea să ai un pitic în burtă !?  Un copil normal nu te satisface, vrei neapărat un pitic ?  Ca să fii tu mai specială !

Păi, şi dacă iese, într-adevăr, un pitic, ce te faci !?  Ajungi la cazuri sociale, c-ai fost îndeajuns de stupidă încât să-ţi doreşti asta !

Deviez…

Revenind la burta de mămică…  Ce dracu’ e aşa mare brânză c-ai rămas borţoasă !?  Femeile fac sex de când lumea…  De când e lumea, rămân borţoase şi fac plozi…  Pe bune !  Dacă n-ar fi fost aşa, nu cred că ajungeai să-ţi pozezi burta, pentru că nu existai !  Deci e ceva banal…  E ca şi cum ţi-ai pune o poză cu tine când respiri !  „ Uitaţi-vă la mine, ce specială sunt, respir ! ” …

Ce te face să crezi că burta ta e mai specială decât milioanele de alte burţi în care creşte un copil, nu un pitic, şi de ce crezi că eşti aşa specială pentru c-o să naşti !?  Toate mamiferele nasc, da’ eu n-am văzut nicio pisică să-şi pozeze burta când e pregnantă şi să mai facă şi concurs pe faza asta !  Nicio vacă…  Nicio balenă…  La dracu’ , eşti singurul mamifer care se dă mare cu o chestie banală !

 

2

Cu ce e burta ta de sex mai specială decât burta de bere a lu’ Dorel !?  Şi nu am văzut niciun Dorel făcând concurs cu alţi Doreli, care dintre ei are o burtă de bere mai frumoasă !

O să-mi spui că micuţa viaţă care creşte în tine e o minune, nu ceva trivial, ca burta lu’ Dorel…  Da’ ce, mă, Dorel nu-şi iubeşte burta !?  Nu are grijă de ea ?  Nu o îmbuibă, apreciază, mângâie, dezmiardă !?  Nu o hrăneşte de fiecare dată cu bere rece şi acidulată ?  Nu e Dorel un tată bun !?  Plus că burta lui e chiar mai specială decât a ta :  nu se dezumflă după 9 luni, e eternă !  Doar dacă Dorel nu se decide să facă avort, trăgând de fiare la sală !  Şi-atunci toţi Dorelii vor suspina îndureraţi şi vor bea o bere in memoriam.

Concluzia !?

 

Eşti o lăudăroasă şi-o exhibiţionistă, madam viitoare mamă de pitic !  Şi-ai putea lua cursuri de modestie de la Dorel !  Sau de la oricare alt mamifer care nu se dă în stambă doar  pentru că, probabil, a avut un orgasm cu consecinţe pe termen lung !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

