Te ţii de glume ?

1

 

Măi, mie-mi plac oamenii care spun ceea ce au de spus…  Direct…  Scurt şi la obiect…  Chit că-i cea mai majoră răutate pe care ar putea-o spune… Prefer să mi-o spună frumos, verde-n faţă…  Dacă e îndreptăţită, mai discutăm…  Dacă e răutate gratuită nu, nu mai avem ce discuta !

Da’ mă disperă persoanele care-aruncă o replică, aşteaptă să vadă cum reacţionezi şi, dacă dai semne că nu ţi-a picat tocmai bine, aruncă şi-un râs d-ăla fals, de-i auzi plămânii cum se chinuie să scoată zgomote !

 

„ Hai, bă, am glumit, nu mai ştii de glumă ?  Te superi şi tu aşa, din nimic…  Te ştiam cu simţul umorului, altfel nu-mi permiteam ” .
Ha-ha !  Ce m-am râs !  M-am spart de râs, pe bune !

Deci da, mă disperă replicile aruncate în stilul  „ Dacă se prinde, de bine; dacă nu, a fost o glumă ” !  Spune, frate, ceea ce-ai de spus !  Asumă-ţi consecinţele replicii tale…  Pregăteşte-te pentru reacţia mea de după…  Pentru că, dacă m-ai atins cam tare, poţi încerca tu faza cu gluma până-n pânzele albe, că tot nu ţine !  Poţi decreta că nu am deloc simţul umorului…  Pentru glume proaste şi rele, nu, nu am !

Şi-n aceeaşi ordine de idei, nu-mi place răutatea gratuită…  Răutatea aia de-o faci fără niciun motiv, doar de dragul de a face rău…  Replici aruncate acolo unde ştii că mă doare cel mai tare, doar pentru că aşa ţi s-a părut ţie cel mai bine în momentul ăla…  Fără să-ţi fac nimic, ba poate chiar fără să te bag în seamă…  Doar pentru că fierbe-n tine şi, dacă n-o spui, o să dai în foc… O să explodezi şi-o să-ţi iasă fum pe urechi !

 

Vorbeşte-ntr-o pungă, departe de mine…  Scapă de replicile ălea care te chinuie şi-apoi vino să stăm de vorbă…  Sau nu !  Da’ nu te juca gratuit cu mine, pentru că nu se ştie cum voi reacţiona…

 

Şi, provocat de tine, replica mea n-o să mai fie gratuită…  O să fie scurtă şi dureroasă !

 

Knock-Out !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

