Ori o dai, ori o iei

1

 

Întotdeauna am considerat sexul o artă, acel fenomen care poate înlănţui o persoană atât de simplu, o apropiere umană şi, totodată, o dezlănţuire animalică…  Însă nu m-am gândit niciodată la ce întâmplă după, la dimineaţa în care cei doi se privesc ca nişte străini…  Sau nu…

Ei bine, într-o societate în care femeia prinde din ce în ce mai multă putere, independenţă şi conştientizare a sexualităţii, nu pot să nu mă întreb de ce încă nu s-a învăţat diferenţa dintre dragoste şi sex !?

Calitatea de femme fatale trebuie să iasă la iveală şi dimineaţă, atunci când pasiunea a trecut, când singura întrebare pe care trebuie să ţi-o pui după un one night stand este :  oare când pleacă ?

Consider că din ce în ce mai multe femei au învăţat să facă sex fără prea multe întrebări, însă există o mare diferenţă între o femeie matură, care admite nevoia de sex, şi cea imatură, care caută dragostea în paturi străine…  Comportamentul de după este cel care te defineşte, cel care îl va face pe bărbatul de lângă tine să te admire sau să îi fie milă de tine !

Din păcate astfel de comportamente deficitare, spun eu, sunt din ce în ce mai întâlnite, femei care cedează la cele mai mici semne, în speranţa că el e Fut Frumos, care se lasă călcate în picioare, care tânjesc după afecţiune, iar compromisul este o a doua natură…

Mi-ar plăcea ca fiecare dintre noi să ne iubim mai mult, sa învăţam să trăim fără a depinde atât de mult de social, mi-ar plăcea să nu mai trebuiască să asist la discuţii despre femei care fac gesturi deplasat de drăgălaşe, în timp ce bărbatul încearcă să îşi aducă aminte cum o cheamă…

Mi-ar plăcea să faceţi diferenţa dintre a fute şi a fi futută !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

