Of, femeia…

Alina 353

 

Revenind la lucruri mai puţin serioase decât sexul :  diferenţa dintre femeia deşteaptă şi femeia inteligentă.

Mi s-a cerut o opinie cu privire la această problemă spinoasă…  Şi dacă tot mă cred un guru, o să încerc să explic, deşi cred că o exprimare corectă ar fi  „ Femeia cultă, citită  Vs.  Femeia inteligentă ” .  Ei bine, cu asta cred că am spus tot !

Inteligenţa dobândită prin studii, experienţa profesională, dobândirea de noi cunoştinţe, nu e tot una cu inteligenţa nativă…  Ceea ce mă frapează e următorul fenomen :  în media ne sunt prezentate femei superbe, însă atât de proaste, încât îmi provoacă sângerarea retinei !  Mai mult, acestea sunt femei prezentate cu titlu de  „ model de urmat ” !

Observ din ce în ce mai multe femei preocupate mai mult de felul în care arată, decât de ceea ce le iese din gură…

Revenind, cred că pentru a fi o femeie în adevăratul sens al cuvântului, inteligenţa nativă trebuie îmbinată cu inteligenţa dobândită prin studiu…  Aici nu mă refer neapărat la studii superioare, ci mai mult la o selecţie mai atentă cu privire la ceea ce citiţi, vedeţi, asimilaţi…  Un minim de cultură generală, tact, se cere atunci când aveţi pretenţia să fiţi respectate, iubite, dorite…  Îmi aduc aminte de un articol citit, în care se discuta despre politică, economie, artă, evenimente, tot ceea ce este necesar pentru a asigura capacitatea de a purta o discuţie.

Ca şi o ultimă remarcă, femeia inteligentă va şti întotdeauna când să tacă şi când să vorbească, va şti instinctiv să dea dovadă de diplomaţie, va şti cum să se îmbrace şi comporte la petreceri cu ştaif, în egală măsură cum va şti să se distreze şi la o petrecere de cartier !  Femeia inteligentă va şti să iubească, să dorească, să respecte şi va şti să obţină toate ăstea…  Însă, eu personal, cred că absolut toate femeile pot învăţa să fie astfel.

 

Mai am o întrebare, şi la asta vă las pe voi să răspundeţi, în special doamnele :  cum ştiţi când bărbatul este pe deplin satisfăcut ?

Altfel spus :  diferenţa dintre orgasm şi ejaculare !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

