Gânduri

1

 

Am avut parte în viaţa mea de suficientă dramă…  De la relaţii eşuate, one night stand-uri ciudate, până la iubiri imposibile…  Totul foarte dramatic…  Încep să cred că Dumnezeu s-a plictisit teribil şi s-a decis să se amuze cu viaţa mea !

Întotdeauna am considerat că fericirea ţi-o faci singur, că numai tu eşti responsabil de mizeria sau bunăstarea în care te afli, însă în ultima vreme tind să cred că nu e chiar aşa.

În tonul meu nu e tristeţe, ci mai degrabă sarcasm, câţiva vapori de alcool şi remuşcarea că mi-am trimis gajica la plimbare pentru a putea scăpa de gândurile ăstea.

Poate că dacă mi-aş face timp aş putea să scot o carte…  Cu ceva mai multă continuitate şi un fir epic…  Există material şi un strop de talent, atunci când vreau !

Ciudat, spuneam, cum nu reuşim niciodată să fim mulţumiţi cu ceea ce avem…  Şi mai ciudat cum universul, Dumnezeu, Zeus, sau oricine o fi acolo sus, jos sau unde vreţi voi, se amuză…  Da, cred într-o divinitate, dar asta e altă poveste.

Revenind la mine şi problemele mele existenţiale…

Nu pot să nu mă întreb :  de ce atunci când ai lângă tine un om care te iubeşte infinit, care îţi acceptă toate capriciile, crizele, egoismul şi răsfăţul de care poţi da dovadă, ajungi la concluzia că nu e bine !?

Poate e numai o etapă…

Nu am idee în ce direcţie să o iau, vreau să-mi fac un tatuaj tematic, dar a doua zi mă răzgândesc, am impresia că nimic nu mă mai mulţumeşte…

Mi-e dor de iarnă, de munte, de…  Nici măcar nu mai ştiu de ce !

Parcă nici sexul nu mai e la fel !

Mă bântuie…  Mă bântuie de ceva vreme şi nu e bine !  Povestea asta mă poate costa mai mult decât îmi permit…

 

2

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

