Frânturi…

Ai simţit vreodată că Dumnezeu îţi fură din timpul tău atunci când ţi-ai dori ca minutele să nu mai treacă ?

Mă ascund de soare, de căldură şi las numai sunetul traficului şi versurile unei melodii să mă însoţească în gândurile care îmi vin…  Văd frânturi, imagini scurte, tăiate brutal din trecutul meu…  O mângâiere, un sărut, o lacrimă, o floare, un zâmbet, o uşă închisă, alta care se deschide, chei, vin, duş, Praga, cearşafuri mototolite, gemete, telefonul care sună fără să răspundă nimeni…

Am avut femei distrugătoare, am distrus la rândul meu, pentru că mi-a lipsit capacitatea de a mă abandona cu totul într-o relaţie…  Nici acum nu ştiu dacă voi fi vreodată în stare să fac asta !

Imaginile îmi apar din nou…  Oare e prea dimineaţă pentru băutură ?  Cred că e permis să bei şampanie dimineaţa…  Parcă mai am o sticlă prin casă…

Pauză…

Ascult numai versurile ăstea, care parcă azi îmi sunt mai potrivite ca niciodată !

Renunţ la băutură…  Dau să ies pe balcon să îmi aprind o ţigară…  Mi-aduc aminte la jumatea drumului că nu am ţigări în casă, nu am mai cumpărat, pentru că am decis să renunţ la ele…  Şi când te gândeşti că sunt singurele lucruri care nu m-au dezamăgit în viaţă !  Mereu am primit de la ele ceea ce am aşteptat !

Iubesc lucrurile care distrug…  Cred că o să mă plimb cu taxiul…  De o oră mă tot foiesc prin casă, dau drumul la comp, cred că mi-e dor de ea, închid comp-ul…  Îmi pierd minţile…  Da, îmi pierd minţile !

Ce pula mea vreau !?

Am cea mai minunată femeie posibilă…  Tânără, frumoasă, galantă, puternică, înţelegătoare, care mă iubeşte până la lună şi înapoi, da’ gândurile mele se îndreaptă în altă parte…  Iubirea imposibilă, fructul interzis…

Ieri am avut o discuţie că totul e minunat în viaţa mea, cu excepţia secolului în care trăiesc…  Se pare că am nevoie de atmosfera secolului XXVII şi de costumul de catifea, cu cămaşa cu guler dantelat şi manşete voluminoase…

Dramă…  Fac din tot o dramă fără rost…  La ce sunt buni prietenii, dacă nu pentru a te scutura din când în când !?  Şi totuşi, m-am simţit deranjat de remarcile lui !

Sau poate pentru că ştiu că are dreptate…

Poate că am ceva din sângele domnilor de la curte…  Poate că am căutat siguranţa, numai pentru a putea provoca un haos cât mai mare…

Rezumat :  un telefon fără răspuns…  Doamne, câtă nevoie aveam să răspundă !

Şampania a câştigat…

Eva, semi-relaţie, evenimente care mi-au demonstrat că sunt superficial, pentru că ea nu s-a integrat, multe despărţiri şi împăcări, partidele toride de sex, relaţia ei cu altul şi  „ Cu el nu e atât de bine ” , apoi blog-ul…  Nevoia de a povesti cuiva despre viaţa mea…  Câteva articole stupide aruncate în neantul WordPress-ului…

O luni după-amiază în care am căutat imaginea care să mă descrie…  Apoi ea…  Am ştiut că o vreau pe ea, chiar din momentul în care am văzut-o prima dată…  Eu, dezbrăcat, abandonat între aşternuturile patului, ascuns…  Dacă ar şti ea cât de bine exprimă tot ceea ce sunt eu !

Amintiri…  Am mai spus cândva că în viaţă trebuie să îţi faci amintiri frumoase, pentru că numai ele îţi vor ţine de urât la bătrâneţe…

Mă gândesc la visul cu demonul…  A fost acum vreo doi ani…  A fost numai un vis…  Uneori mă întreb daca nu cumva toată viaţa e numai un vis în care fie ne abandonăm, pentru că nu ştim că visăm, fie îl controlăm…  Însă atunci nu mai putem visa atât de profund.

De afară, prin fereastra deschisă, pătrunde zgomotul oraşului…  Sirena unei ambulanţe, un autobuz, frână, un claxon nervos…

Zâmbesc…  Nu ştiu de ce…

Îmi vine să-l citesc pe Hemingway…  Felul lui de a scrie mă face să mă pot detaşa de gândurile mele.

O altă pauză…

Frânturi…

Am decis să ies…  Pantaloni scurţi, un tricou, sconcşii în picioare…

Mă îndrept către terasa din mijlocul oraşului, oaza mea de linişte…

Asta dacă e posibil, cu toată agitaţia şi căldura din jur…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

