Cur-zilla

1

 

Zilele astea a fost frumos…  Şi multă lume a ieşit la plimbare…

 

 

Ştiţi cum se spune  „ S-a spart conducta de pizde ! ” …

 

Prin marea de fete, femei, şi ce mai erau pe acolo, era şi EA !

 

Sigur, acum e prinsa în temniţa blugilor strâmţi…  Dar aceştia nu sunt destul de puternici să îi facă faţă pentru mult timp !  În curând vor pocni şi CUR-ZILLA va fi liberă…  Oraşul nostru va fi nimicit…  Săracii gălăţeni nici n-or să ştie ce i-a lovit !

Bine, recunosc, nu e cel mai mare cur pe care l-am văzut, dar e oribil de disproporţionat !  Dacă te uiţi în sus, pare relativ normală muierea…  În jos, e un mutant !  Din păcate, telefonul nu putut capta şi ondularea sinistră a slanei în mişcare…  Valurile tectonice din osânză !

Ce fotografiez eu, când mă plimb romantic pe aleile parcului !

Băi, acum că v-am oripilat, să mă laud…  Am terminat cu prima etapă a problemei mele !  Totul decurge momentan bine…

 

În sfârşit pot să mă întorc la frecat pula…

 

Birjar !  Către cea mai apropiată orgie !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

