M-am îmbolnăvit cu ADD, dar mă tratez !

1

 

Cică dacă poţi să citeşti textele ălea, cu litere inversate, sau lipsă, sau înlocuite cu cifre, eşti deştept…  Foarte deştept !  Ei, se pare că eu sunt nemaipomenit de deştept…  Nu numai pot să le citesc dar, de la un timp încoace, scriu funky…  Mi se-ncurcă literele, mă-mpiedic în tastatură, am dislexie în scris !  Deci, clar sunt briliant !  Practic aş putea fi creatorul textelor care te fac foarte deştept !  Sunt tatăl lor !  Sunt Alfa şi Omega !  Uneori şi coenzima Q10, da’ asta doar prin vichend, când sunt foarte odihnit… 🙂

Am încercat să găsesc o explicaţie logică şi care să nu implice nicio boală incurabilă…  Posibil să am ADD, da’ nu prea cred…  În primul rând pentru că pot face mai multe chestii în acelaşi timp, la fel de bine, şi-n al doilea rând pentru că azi nu m-am împotmolit decât de vreo două ori !  Nu cred să aibă vreo legătură nici cu faptul că mi-am făcut teste din ălea on-line şi mi-a ieşit că-s extrem de violent !  Tastez frumos şi calm, n-ar avea de ce să se ferească tastele de mine…  Şi-am ajuns la concluzia că e tastatura de vină !  O fi având personalităţi multiple şi, din când în când, e personalitatea aia malefică care preia controlul !

Oricum…  Ceea ce mă îngrijorează cu adevărat e că gajica proprie şi personală începe să uite…  Uita ea amănunte minore, cum ar fi la ce oră termin eu munca la cooperativă…  Dar acum se acutizează !  Plus că spune c-am spus chestii pe care nu le-am spus !  Dacă n-aş avea martori, m-aş îndoi eu de mine, că nu mă ştiu tocmai întreg !  Dar majoritatea a decis :  ea uită, nu eu !
Şi mi-e nu ştiu cum să-i sugerez lecitină…  Nu de alta, dar dacă uită şi cere stricnină şi dup-aia zice că eu i-am recomandat !? 🙂

Plus că mai e ceva…  Acu’ vreo 3 săptămâni m-a întrebat dacă m-am drogat…  Cred că nici măcar o bere nu aveam la bord, dar a ajuns ea aşa la concluzia că, posibil, poate, că eram prea happy…  De atunci, periodic, mă-ntreabă ce-am consumat, că parcă prea vorbesc ciudat…  Şi eu n-am consumat nimic…  Never ever !  Ciudat e că, dacă am luat câteva beri la bord, nu se prinde !  În zilele în care chiar sunt fresh, giugiuc, bombonel, se ia de mine !  Că am o voce ciudată la telefon !  Căăăă, lasă că ştie ea !

 

Bizar !

Oricum, în virtutea acestor elemente, nu-i de mirare că tastatura mea are tulburări de personalitate, eu vreau un concediu şi afară a venit vara…  Cum să fiu un stâlp al societăţii când mă gândesc la ce poate face societatea pentru mine, nu eu pentru ea !?

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to M-am îmbolnăvit cu ADD, dar mă tratez !

  1. Ghizmo says:

    terminând cititul încâlcitului articol, mă cam declar pe val cu prietena ta proprie şi personală..

Lasă un răspuns

