Când faci sexuleţ ca să iasă băieţel

1

 

Ieri eram cu o prietenă şi cu kinder-ul ei din dotare, fugăream porumbei şi aşteptam să apară restul găştii…  Mă chinuiam să-i fac poză, în timp ce se împiedica de mine ca blegu’ , ca să aibă ai lui cu ce-l face de râs, atunci când vine cu viitoarea iubită acasă şi o pune cu curu’ pe cuptor, în semn de cununie :  „ Mamă, tată, eu şi prietena mea ne-am hotărât să ne luăm! ” …  A se traduce prin :  „ Mamă, tată, dintre toate fetele din lume, ea e singura care acceptă să facă sex cu mine, fără să fie foarte beată ” !

La un moment dat, plodu’ descoperă o bijuterie nepreţuită şi secretă :  un ambalaj ţipător de Snickers, lăsat din neglijenţă lângă coşul de gunoi…  Instantaneu se pune în patru labe, înşfacă hârtia şi începe să o inspecteze, că aşa se comportă el când îi e foame, parcă-i o rock diva.

Nu e voie !  Caca !  LAS-O JOS !!!

Ne uităm să vedem cine de pe stradă vrea să-l educe pe copchil şi descoperim o tanti severă, de vreo 65 – 70 de ani, cu palton pe ea, deşi afară erau 23 de grade, şi sacoşe şi freză din poze alb-negru…  Genul de femeie care stă la parter, vânează promoţii de tigăi la Lidl şi votează cu PSD-ul.  Copilul încremeneşte, se uită la noi, noi ne uităm curioşi să vedem cum se comportă el în faţa acestei provocări herculiene din faţa Hidrei din Lerna…  Dar micuţul renunţă şi vine fugind la noi !

Doamna îşi dă seama că nu fusese o idee foarte strălucită să se răstească la un biet copil, aşa că încearcă să dreagă busuiocul…  Îşi plimbă privirea de la ăsta micu’ la amica mea, apoi poposeşte la mine :

– E singurul copil ?  mă întreabă.
– Da, răspunde prietena mea.

Eu nu am mai apucat să spun că nu sunt tăticul…
– Mai trebe unu’, zice ea.
– E ! zic io…  Asta trebuie să hotărască şefa casei ! şi arăt către  amica mea…  Deja eram curios unde va duce discuţia asta, şi i-am făcut un semn prietenei să nu spună nimic, că nu eu aş fi tatăl…
– Nu-i aşa ! zice băbăciunea… Că trebuie încă unul…  Că unde mănâncă unul, mănâncă şi celălalt.

Vrea să ne mai zică ceva, dar o reţinea o jenă…  Aşa că se uită la noi, se uită în jur, apoi îmi face un semn tainic să mă apropii…

– Hai încoace.

Mă apropii, convins că voi auzi o grozăvie…  Dar nimic nu avea să mă pregătească pentru ceea ce avea să urmeze, însuşi secretul vieţii, al morţii şi al făcutului de copii, secret pe care nici NASA, nici ruşii nu-l ştiu, numai ea îl ştie, secret pe care avea să mi-l împărtăşească şi mie în acel moment de sinceritate absolută, secret pe care nici măcar maică-mea nu ar fi îndrăznit să mi-l zică de pudică ce este ea, nu ca acea curajoasă reprezentantă a seniorimii !

– Băieţii se fac în a patra zi după ciclu !  Aşa se fac băieţii…  Să ştii de la mine !  A patra zi de la ciclu !

Şi s-a dus legănându-se, şi eu nu am mai ştiut să-i mai zic nici măcar  „ La revedere ”  pe româneşte !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Când faci sexuleţ ca să iasă băieţel

  1. Ghizmo says:

    leacuri băbeşti

Lasă un răspuns

