Sexul prin telefon

1

 

Ugiu-giu, guci-guci-gu, giugu-lucu pisoiaş, motănel şi pisicuţă !  Ce să dea mama lui să pape ?  Ce vrea băiatu’ bun şi mânca-l-ar mama de băieţel, pupa-i-ar mama duda lui, dă la mama să pupe dulce !

Serios !?  Cu d-astea vii lângă mine-n public ?  Nu, nu-i vorba de plodul din dotare, e ditamai găliganul care ţi-e prieten sau deja soţ !  Şi tu-ţi porţi drăgălăşenia prin telefon, exact în urechea mea, eventual când încerc să mănânc gaura de la un covrig !

 

Da’ se poate aşa ceva !?  Da’ nu te gândeşti că numai tonul tău îmi întoarce stomacul pe dos !?  Şi mai bagi şi baby-talk-ul, şi diminutive, şi deja mă simt ca-ntr-un univers paralel, în care ăla din Saw are boală doar pe manifestările de genul ăsta, şi lumea e deodată salvată de tot ce e sugar-honey-bunny-cutie-pie !

La ce pot eu să mă gândesc când tu-l întrebi ce vrea să PAPE bun !?  Ia zi !  Clar te vizualizez deja în variante în care nu vreau să te văd, pe cale de a te dezbrăca şi a face naughty things, şi nu-i o imagine plăcută, mai ales că nu-mi place de tine neam şi, prima dată când te-am văzut, m-am întrebat dacă n-ai vreun sindrom ciudat, gen trisomia 21 !

 
Sincer, colegii de muncă n-ar trebui să pară că au viaţă sexuală…  Mai ales unii dintre ei !  Da, ştiu că au, dar e cel mai bine s-o păstreze departe de mine…  Nu de alta, dar intervin şi alte întrebări…  Dudă !?  Ce-i aia dudă şi de ce o denumeşte aşa ?  Coaptă, necoaptă, roşie, albă, vineţie ?  Ce-a păţit de-i vânătă şi, mai ales, de ce trebuie să ştiu eu că tu-i pupi duda lui vânătă !?

 

Brrrr !

Chestia asta e cam la fel de spooky ca gândul că eu sunt rezultatul direct al faptului că tata şi Doamna Mamă au făcut sex…  Au făcut sex !?  Brrr !  Părinţi jucându-se de-a bara-bara-biri-ri e mai mult decât mintea mea poate concepe !  Şi mintea mea poate concepe multe !  Partea aia e blocată…  Prefer să mă gândesc că au făcut-o de două ori, odată a apărut frate-miu, a doua oară am ieşit eu, şi dup-aia nu s-au mai văzut never în costum de Adam şi Eva !  E mai sigur pentru sănătatea mea mentală şi prefer să evit să mi-i imaginez…  Mama în costum de piele şi bici, tata lingându-i tocul…  Yaaaaack !!!

Vezi ce-ai făcut acum ?  Cum mai îmi scot eu imaginea asta din cap !?  Cum trec mai departe ?  Şi-i numai vina ta, c-ai început cu drăgălăşenii ciudate la muncă !

 

Ia-ţi telefonul şi vorbeşte-n baie, departe de mine !  Am o minte bolnavă şi mi-e frică s-o folosesc !  Te implor, pupă-i ce vrei tu acasă, sau trimite-i un mesaj, dacă nu vrei să vezi cum îmi iese creierul pe urechi şi cum sângerez prin ochi…  Te rog !

Mă, eu aş interzice telefonul mobil la muncă…  Pe bune !  De tot !  Cu din ăstea, n-ai voie cu el deschis în timpul programului !  Poate doar în pauză, da’ şi atunci încă mă mai gândesc…
Vrei să trişezi ? Biiinee !  Măsuri de urgenţă :  percheziţie totală, lăsat telefonul la intrarea în instituţie, dispozitive din ălea de detectează semnalul, urmărire prin satelit după semne de mobil în perimetrul cooperativei, X-Ray, câini antrenaţi să descopere telefoane, mă rog, tot tacâmul !

Pentru că da, melodia pe care-ţi sună telefonul e enervantă…  Atât de enervantă, că-mi vine să mă ridic paşnic şi să-l transform în proiectil, direct pe fereastră !  Dacă-l ai pe vibraţii, tot enervant e, pentru că faţa ta e enervantă, şi mă enervez nervos când te văd răspunzând la un telefon care n-a sunat !  Şi dacă-l ai pe silent, tot enervant, pentru că ai vocea enervantă când răspunzi enervant la telefon şi nu, nu vorbeşti 15 secunde…  Nici măcar 30… O dai în d-ălea, gen rapoarte minuţioase, şi, sincer, nu vroiam să ştiu nici ce-ai gătit, nici ce culoare aveau cearşafurile astă-noapte, nici cât de bine a fost !

Vorbeşte d-ăstea-n gând, nu când stai la juma de metru de mine !  Dacă ţineam musai să ştiu, te întrebam…  Să mă informezi indirect, mă calcă pe ficaţi !  Ţine-ţi intimităţile departe de mine…  Oricât de mult ai crede că nu se aude, când îmi vorbeşti în ureche, surd să fiu, cu căştile pe urechi, şi tot te-aud !  Şi dac-ai comunica telegrafic :  „ Pâine…  Ajung rapid…  A fost bine…  Morcovi…  Te pup ! ”  ar fi o chestie…  Da’ nu şi când dezvolţi foiletonul !  Nu când din jumate-n jumate de oră vorbeşti juma de oră !  Atunci te văd proiectil, însoţind telefonul pe fereastră !  Şi nu, nu stau prost cu nervii tot timpul !

 

2

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

