Profilul utilizatorului de Yahoo Messenger

1

 

Mie mi se pare că sună aşa, cum strigă un oligofren când se dă pe tobogan…  Şi mă mai enervează ăia care mă iau cu  „ Aidi, bă, mess ai ? ”  „ Ce-i ăla !? ”  „ Messenger, coaie ! ”  „ Care dintre ele !?  Am AIM şi MSN, folosite de toată lumea, în afară de români, de atunci până în zilele noastre. ”  „ Cum care, băi, yahu mesengeăr, doar nu-s mai multe ! ” …

 

Şi aşa am aflat io că românul e unic în lume…  El nu are MSN, are yahoo, nu are Myspace, are feismuc, mai mult, nici n-a auzit de ăstea de mai sus !  Cum au ajuns toţi românii, şi numai ei, să le folosească, e un mister mai mare decât Stonehenge-ul !  Sunt multe motive pentru care îmi repugnă programu’ ăsta, dar o să le trec în revistă doar pe ălea esenţiale :  mai exact emoticoanele şi oamenii.

În primul rând, eu vreau să fac un schimb de informaţii pe YM, nu mă interesează ce simţiţi în legătură cu ceea ce vorbim…  Păstraţi destăinuirile emoţionale pentru psihologu’ şcolii.  Mie mi se fâlfâie !  Mă piş pe smiley-urile voastre !  Emoticoanele sunt cea mai greţoasă invenţie umană…  Nişte pictograme standardizate pentru cei prea imbecili să poată să-şi exprime starea de spirit în cuvinte…

 

– Cum te simţi ?

– Sunt foarte 🙂 !

 

Rezolvarea prostului…  Eu cred că trăirile afective umane sunt mai complexe de atât…  Plus, că emoticoanele tratează doar gama de expresivitate feminină…  Cele trei stări de spirit natural-masculine  ( iritat, nervozat  şi  cu crima-n gând )  nu au emoticoane !

 

DISCRIMINARE, DOMNULE !!!  Şi toţi ipocriţii fac abuz…  Îi vezi pe yahoo că trântesc o duzină de gălbejiţi care se tăvălesc de râs, scot limba, şi alte fantezii, şi în viaţa reală au expresivitatea facială a unui atac cerebral !

 

Păi nu merită să le dai cu tastatura în gură !?

Dar să trecem la fauna Y!M…  Animalele pe care le avem cu toţii în listă …

 
DJ Fantezie.

 

Tre’ să-l ştiţi pe ăsta…  Tot timpul are o melodie în status !  Caută aprobare prin muzică…  În minţişoara lui odihnită tot speră că într-o zi cineva o să-i zică :  „ Oau, asculţi X !?  Ce COOL eşti ! ” …  Până atunci, tot schimbă statusul, poate-poate îi pasă cuiva câcaturile pe care ascultă el.

 
Mintea creaţă.

 

Semidoctul ăsta are mereu o gândire profundă, de obicei e furată de la statusul altora…  Mai mereu e ceva care începe cu  „ Dragostea este ca… ”  sau  „ Viaţa e ca… ” …  Să n-am parte de şopănhauăr daca nu mă impresionezi cu skill-ul tău de copy-paste !  Profundule !

 

Declarantul.

 

Am o proastă în listă care tot timpul are la status  „ Te iubesc Marean ! ” …  Nu e un caz unic…  Se pare că la români, declaraţia de dragoste la status e un fel de cântat la balcon !  Aparent, partenerul e fleaşcă de declaraţii publice de romanţă.  Mai e şi varianta cu avatarul cu jumătatea nesemnificativă, sau poza de cuplu…  Opţional inimioare…  Bine ai venit în lumea celor cărora le pasă de viaţa ta amoroasă…  Populaţie :  tu şi mă-ta !

 

Naratorul.

 

Tre’ să-l ştiţi pe ăsta…  De obicei e o curvă grasă !  Tot timpul are la status ce face în acel moment :  „ Fac baie ” ,  „ Mă uit la un film DND ” ,  „ Mă cac ! ” ( Bine, numa’ io pun statusul ăsta ! ) ,  „ Fumez o ţigară ” ,  „ M-am trezit ” … Genul ăsta de persoană trăieşte într-o lume imaginară, unde altora le pasă de ce fac ei în momentul actual…  Chiar au impresia că există cineva care dă o jumătate de câcat zburător pe activităţile lor cotidiene !  Şi mai pun şi DND ăla !  Vrei să nu fii deranjat ?  Treci pe invisible, sau închide dracului computerul !  Nu mă interesează că nu poţi vorbi, pentru că te dai cu cremă fungicidă la pizdă !

 

Piaristul alarmat.

 

Omul ăsta ori are un blog de câcat unde-şi scrie gândurile obosite, ori mai pune o poză cu el şi mă-sa pe pagina lui de feismuc…  Simte că trebuie să ştii şi tu ce schimbări a făcut pe pagină şi are mereu mândreţea de sait la status…  Oricum nu are timp de messenger !  Omu’ dă refresh la site counter să vadă daca i-a dat cineva click pe borâtură… Nu-l deranjaţi !

 

Gargară.

 

Gargară nu are ce face toată ziua…  Are impresia că tu vrei să-i ţii de urât şi vrea să facă conversaţie.  Începe mereu cu  „ Ce faci ? ”  pentru că nu are nimic concret de comunicat !  Vrea doar să consume pixeli inocenţi cu conversaţii inutile !  De obicei e femeie…  De obicei, pentru că mai sunt şi femei purtătoare de pulă !  Trebuie contracarat brusc !  Cum vezi primul simptom, adică  „ Ce faci ? ” , îi răspunzi cu  „ Tocmai plecam ! ”  şi trânteşti un permanently offline, altfel rişti să fii prins într-o discuţie de 2 ore despre nimic !

 

Ticălosul stealth.

 

Mare mârşav !  Stă tot timpul pe permanently invisible…  La un moment dat ai impresia că şi-a schimbat contul, sau a murit şi că nu o să-l mai vezi niciodată !  Când dai să-l ştergi din listă sare din eter cu un  „ Bă, dă şi mie 500 de mii până marţi ”  sau  „ Hai, nu mă ajuţi să mut mobila prin casă ? ” …  Bastardul a fost acolo tot timpul, dar nu te contactează decât când are nevoie de ceva… Aruncă bomba şi dispare din nou în invizibilitate !

 

Spammer-ul cretin.

 

Mereu îţi vine să-l razi din listă, dar, ba ai nevoie de el, ba maică-ta o cunoaşte pe mă-sa, ba ţi-a donat un rinichi !  Oricum e cretinul tău şi trebuie să te obişnuieşti cu el…  Chit că auzi de 10 ori pe săptămână că se închide messengeru’ dacă nu trimiţi mesajul mai departe şi tragica poveste a copilului care are nevoie de un donator de sânge !

 

Spammer-ul exhaustiv.

 

Ori freacă menta toată ziua la muncă, ori e şomer şi arde gazu’ pe acasă…  Oricum are mult timp liber şi, orice idioţenie dezgroapă din tenebrele netului, ţine să o împărtăşească cu un mass !  De unde dracu’ ai mai vedea pisici dansând, dacă nu l-ai avea pe obositul ăsta în listă !?

 

Domnul Enigmă.

 

Habar n-ai cine e şi cum a ajuns pe lista ta…  Te uiţi ca bou-n ţavă,  ca melcu-n priză sau ca curca-n lemne  la avatarul lui şi te tot întrebi  „ Bă, cine pizda măsii e şi ăsta ?  Parcă seamănă cu Silviu, da’ nu e Silviu ” …  Uneori mai şi schimbă persoana de la avatar, ca să te bage în ceaţă şi mai mult !  Oricum nu-l întrebi, ca să nu te faci de câcat şi nu-l ştergi că poate îţi aduci aminte…  Aşa rămâne eterna enigmă din listă.

 

2

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

