Exerciţiu de imaginaţie… De imaginaţie bolnavă !

1

 

N-am mai făcut unul cam de mult timp…  Hai să facem unul scurt, aşa, să nu se atrofieze…

 

Cum ar fi ca bărbaţii şi femeile să aibă sexele exact invers !?  Să fie cum sunt acum, da’ genital, şi numai genital, fix pe dos !  Cum ar fi lumea ?  Care ar fi diferenţele ?

Păi, în primul rând, femeile s-ar pişa în continuare de jos…  Ar şti că pot şi din picioare, dar nu le-ar pasiona !  Femeile nu sunt interesate de ţintit…  Nu simt fiorul ăla cauzat de agerimea coordonării ochi-mână-pulă !  Nu e de ele !  Plus, de pe vine li s-ar părea mai practic…  Apoi ar inventa un nou tip de lenjerie intimă…  Corsetul penian !  Mic, finuţ, de satin, catifea sau mătase, cu broderii…  Ce să mai, ultimul răcnet la magazinele de profil !  Evident, bărbaţii ar fi la fel de interesaţi de noul articol semi-vestimentar la fel de puţin ca şi de lenjeria de până acum…  Lenjeria la femei e la fel de utilă, importantă şi interesantă ca eticheta de pe sticla de bere !  Bineînţeles că femeile s-ar da cu o cremă antirid pe coaie şi cu o cremă de noapte noaptea, ca să le păstreze prospeţimea, tinereţea şi elasticitatea !

Bărbaţii, în schimb, ar continua să se pişe din picioare…  Ar şti că e aproape imposibil, dar asta nu i-ar împiedica !  Bărbatul este un animal simplu…  Vrea să vadă bolta jetului, vrea să fie gata să poată să se pişe alergând sau măcar mergând cu spatele…  Este esenţial pentru natura masculină, şi o fiziologie diferită ar fi doar un mic impediment !  Bineînţeles, scrisul numelui în zăpadă ar deveni, din ceva banal, supremul test de bărbăţie !  Apoi, dacă ar avea pizdă, bărbaţii şi-ar introduce tot soiul de chestii în dânsa…  Nu mă înţelegeţi greşit, nu pentru autosatisfacere sexuală…  Bărbaţilor le place să îşi descopere limitele corpului şi apoi să abuzeze de ele inutil !  Mereu am încerca să introducem a opta lingură acolo şi să facem o poză repede cu telefonul, ca să arătăm prietenilor şi să ne lăudăm !  Apoi ne-am îmbăta şi am uita tot soiu’ de câcaturi aleatorii înăuntru, pentru că avem memoria scurtă şi nu am şti ce ne împunge când stăm jos…
Ciclul ar deveni un nou prilej de concursuri masculine de vitejie :
– Vai, boule, mi-o curs ieri vrun kil de sânge !
– Banal, ovare  ( Automat se schimbă şi adresarea cu  „ coaie ” ) !  Mie cred că mi-au curs doi litri pe zi ultima dată…  Am băut numa’ vin roşu şi am mâncat ceafă de porc la grătar o săptămână dup-aia, ca să mă refac !  La tine a fost un fleac.
Bineînţeles, nu am folosi nimic altceva mai moale decât hârtia de ziar pe post de absorbante…  Nu ar fi masculin !

Mai sunt şi alte probleme de discutat…  Cum ar evolua violul în pârnaie, spre exemplu ?  Care ar fi ocupaţia principală a bărbatului, daca nu şi-ar dedica întreaga existenţă demonstrării faptului că pula lui e mai mare decât a altora, pentru că n-are !?

Dar nu m-am gândit încă…

 

Poate vă prindeţi voi !

 

2

 

 

P. S. :  Nu vreau să abordez şi subiectul sarcinii…  Deja mi se ridică părul de pe spate, pe care nu-l am !  Nu mă refer aici la dureri sau stări de vomă  ( suntem căliţi cu bătaia, iar de borât nu mai spun )…  Îmi şi închipui următoarea fază :  e iarnă, ora 3 dimineaţa, şi trimiţi iubita/nevasta, acum purtătoare de pulă, să cumpere căpşuni…  Da nu de ălea turceşti sau din Spania, stropite…  Tu eşti însărcinat şi mănânci doar eco !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

