Episodul 8

A trecut mai bine de un an când nu am mai scris nimic în categoria asta…

 

Şi cred că ar cam fi timpul să o fac…  Slavă Domnului, material pe feismuc se găseşte din abundenţă !

 

Ca de obicei, începem cu ceea ce e…

 

MINUNAT

 

Ce bine ştie să pozeze bestia ! Nu-mi vine să cred că acum e cu o idee mai mare ! Mănâncă degeaba !   :)

Ce bine ştie să pozeze bestia !
Nu-mi vine să cred că acum e cu o idee mai mare !
Mănâncă degeaba ! 🙂

Happy moments...

Happy moments…

Zi de naştere...  Scuzaţi ochii roşii, sunt de la lentilele de contact !  :)

Zi de naştere…
Scuzaţi ochii roşii, sunt de la lentilele de contact ! 🙂

Melancolie de toamnă...

Melancolie de toamnă…

Ultima zăpadă din 2013...  Sfârşitul lui Martie 2013... O aşteptăm pe următoarea.

Ultima zăpadă din 2013…   Sfârşitul lui Martie 2013…
O aşteptăm pe următoarea.

Ultima poză făcută... Să vedem dacă chiar va fi ultima !  :D

Ultima poză făcută…
Să vedem dacă chiar va fi ultima ! 😀

 

Şi acum, de la mine pentru tine, piesa ta favorită…

Şi nu, nu am uitat de ce e piesa ta favorită, chiar dacă nu recunosc !  😀

 

 

SCARY  SHIT  !!!      DA’  E  SCARY  DE  TOT  !

 

Vă place costumaşul meu ? E făcut din prelata de la vechea maşină, pe care a dat-o tata la Rabla !

Vă place costumaşul meu ?
E făcut din prelata de la maşină, pe care nu o mai folosim, că m-am urcat în ea şi s-au rupt osiile !
Doar a zis tata să mă duc la biserică cu căruţa, da’ nu mă ia nimeni, că trei cai au murit încercând să urnească căruţa !

Cică negrul te face să arăţi mai slab... Voi ce părere aveţi ?

Cică negrul te face să arăţi mai slab…
Voi ce părere aveţi ?

Noul model de canapea din fier forjat... Nu e confortabilă, dar nu te/se lasă la greu !

Noul model de canapea din fier forjat…
Nu e confortabilă, dar nu te/se lasă la greu !

La noi la ţară, statutul social al cuiva se măsoară după vaca din bătătură... A-ţi ghicit, tata e cel mai bogat om din sat !

La noi la ţară, statutul social al cuiva se măsoară după vaca din bătătură…
A-ţi ghicit, tata e cel mai bogat om din sat !

 

Am şi pentru tine o dedicaţie :

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

