Urlete !

Ahhhh !  Azi îmi vine să ţip !

Să ţip către acele femei care au uitat să fie femei pentru că s-au căsătorit, au făcut copii şi au un blog culinar…  Să le aduc aminte că nu mâncarea, nu copilul, nu firele albe sau neîngrijirea de care dau dovada le va aduce împlinirea !

Să ţip către acele fete de 12 ani care vor să facă sex, dar nu ştiu la ce şi de ce se foloseşte un prezervativ…  Că bolile se iau şi de la un banal sex oral neprotejat.  Că suntem pe primul loc în Europa la capitolul boli venerice !

Să ţip către mamele acelor fete, prea ocupate să  „ se întâlnească cu foste colege de liceu ”  pe feismuc, în loc să-şi educe progeniturile, să le înveţe ce înseamnă sex, în loc să îmi trimită mail-uri în care să mă apostrofeze pe mine, reproşându-mi că fata ei învaţă de la mine !

Să ţip către profesorii, educatorii, părinţii care nu realizează că nevoia de educaţie sexuală e atât de mare, că nu se mai pot ascunde după ziduri comuniste, că nu se pot aştepta la abstinenţă din partea celor pentru care sunt responsabili, că dacă îi spui unui copil să nu fumeze, să nu bea, să nu facă sex, e în zadar, pentru că în loc să facă asta, mai bine ar explica, ar învăţa, ar expune bunele şi relele pentru ca, dragi mămici oripilate, să nu trebuiască eu să vă educ pruncii, eu cel cu gândire deficitară, să nu trebuiască să înveţe de pe blogul meu ce înseamnă să te fuţi, cu riscuri şi consecinţe !

Să ţip către pudoarea de care daţi dovadă…

Să ţip către nesimţirea cu care vă puneţi măşti de sfinţi…

Să ţip către femeia care se roagă de bărbat să o lase să i-o sugă, fără pic de demnitate !

Să ţip către aceeaşi femeie care nu înţelege de ce nu e respectată…

Să ţip către societatea asta pe care nu o înţeleg !

 

 

P. S.Recomand boxele la maxim şi săritul în pat !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

