Copiii spun lucruri troznite

1

 

În cartierul în care locuiesc, există foarte mulţi tineri…  Cu puradeii din dotare, pentru că tinerilor de la mine din cartier le place la nebunie să se fută !  Numai la mine în bloc sunt vreo 6 familii cu bebe.

Un amic e posesorul unei copile foarte-foarte scumpică, isteaţă şi pistruiată ca o gresie de la Praktiker, şi aşa de roşcată, de zici că-i vampiroaică din aia irlandeză care îţi haleşte sufletul cu pufuleţi !  Eu, de fiecare dată când o văd, zâmbesc în sinea mea şi-i mulţumesc proniei cereşti că e fată…  Pentru că, atunci când va fi mare, toţi vor dori să se cupleze cu fata cu părul roşu !  Pe când, dacă ar fi fost băiat, l-ar fi aşteptat o viaţă plină de refuzuri şi probabil că ar fi rămas virgin chiar şi după ce s-ar fi însurat şi ar fi avut copii !

Dar divagăm, dragi prieteni, divagăm…

Deci, vineri după-amiză, ajung la prietenul respectiv, pentru că trebuia să plecăm la drum…  De cum am intrat pe uşă, m-a întâmpinat scumpetea.

– Ce faci, frumoasă mică ?  o salut eu.

Copila are 4 ani şi un pic…

– Bine, zice ea.
– Super !  zic eu.

Urmează o tăcere de câteva secunde, timp în care eu cred conversaţia, pe bună dreptate, încheiată.

– Nenea !  mă strigă ea, după o secundă.
– Da !  zic…
– Vrei să-ţi spun ceva ?
– Zi !  răspund eu.
– Am un iepuraş !
– Wow !  zic eu.  ( ştiam că tac-su cumpărase un iepuroi pentru masa de Paşte )
– Da, zice ea.
– Unde ?  zic eu.
– E aici înăuntru, zice ea, şi arată către uşa de la balcon.

 

Ce să-i mai zic fetiţei ?  Că deja eram lângă uşa balconului…

 

– Şi ce face iepuraşul ?

Şi atunci fetiţa îmi dezvălui necazul ei cel mare…

– Aaaaaaa…  Păăăăi…  L-am scos pe balcon că se câca prin toată casa !

 

 

Dimineaţă, veneam cu acelaşi prieten către serviciu…  Bineînţeles şi cu fetiţa lui, pe care o ducea la creşă, că doar s-a terminat vacanţa…  Noi doi în faţă, copila în scăunelul ei, în spate…

La un moment dat, scumpetea îşi ia păpuşa şi începe să o lovească peste funduleţ :

„ Na !  Na !  Să te saturi ! ”

Oripilat, tăticul o întreabă :

– Da’ ce are păpuşa, de ce dai în ea !?
– Încerc s-o dezvăţ să mai zică cuvântul  „ pulă ” !  răspunde fetiţa…

 

No comment…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

2 Responses to Copiii spun lucruri troznite

  1. Pingback: Moartea domnului Bugs Bunny | Miştocarul

  2. Iustin says:

    degradare totală; nu e un caz prea singular, se mai petrec, de unul mai ştiam şi eu, citind aici deduc şi repet: nu e un caz singular, deci.

Lasă un răspuns

