Micuţul şi oliţa fermecată

1

 

Nu mă pot decide dacă părinţii din ziua de azi sunt retardaţi, sau doar fac copii retardaţi !  Ori e vina părinţilor, că-i ţin în puf şi-i suflă-n cur, în loc să le dea două palme şi să-i trimită-n viaţă, ori toţi copiii care se nasc din părinţi din generaţia mea sunt bătuţi în cap.

La un an şi ceva, mi-au pasat oliţa…  Pe la 2 ani şi ceva deja ştiam că nu iese niciun monstru din WC, şi-l foloseam regulamentar…  Şi cam toţi din generaţia mea au păţit la fel.  Au scăpat de scutece când de-abia învăţau să meargă în două picioare !

Da’ nu, că vezi tu, că ce-a mers pe noi, nu mai e bun pentru orăcăitorii din ziua de azi…  Că părinţii vor să-i cocoloşească, să nu sufere micuţii, să nu simtă lipsa niciunui căutat în coarne, să primească doar ce-i mai bun, nu ca noi o ciocolată pe lună şi portocale doar la Crăciun !  Total de acord…  Până la un punct !
De ce nu-l înveţi dracu’ să folosească oliţa, aşa încât la 2 ani să nu mai stea în pempărşi ?  Ba chiar la 4 ani, c-am auzit şi varianta asta…  Şi-am mai auzit şi varianta conform căreia, ca să nu-l înveţe cu oliţa, au ţiplat toată casa, i-au scos pampers-ul şi l-au lăsat dezlegat prin casă…  Ăla îşi rezolvă toate problemele în pantalonii fără amortizor, ăştia scot ţipla şi-o înlocuiesc…  Că micuţului îi e teamă de WC şi nu suportă oliţa !

Reluăm :  ori eşti tu retardat pentru că nu ştii să-i explici că nu e animal să se balege pe unde apucă şi, dacă nu merge altfel, să-l înveţi ca pe mâţe la literă, dându-l cu nasul…  Ori e plodul cretin, şi-atunci e tot vina ta, că nu-i acorzi îngrijire de specialitate !

Mie nu-mi vine totuşi să cred că se nasc atâţia plozi cretini !  Şi mizez pe faptul că ţi-e lene, că n-ai chef, că e poate chiar puţin trendy să spui că tu încă dai bani pe pempărşi, când hârtia igienică e mult mai ieftină…  Sau că e la fel de trendy să te lauzi că, la 4 ani, e la fel ca plozii americani, cu probleme de personalitate, poate are chiar ADD, deci e un mic geniu, şi uite câtă personalitate pe capul lui, refuză să folosească toaleta, cu toate că ne-am chinuit cu el ani la rând !

Sincer, nu e de laudă…  Dacă-l mai ţii mult în scutece, mă-ndoiesc că va mai fi la fel de amuzant când o să aibă 15 ani !  Şi ori o să fie puţin retardat, ori o să-şi scoată într-un gest eliberator pampers-ul folosit, ţi-l va arunca în faţă şi-o să te-nvinovăţească până la moarte că i-ai distrus viaţa…  Şi-o meriţi !

Pune plodu’ pe veceu de la 2 ani…  Oricât de inteligent şi plin de personalitate ţi se pare acum, că refuză, nu e inteligent şi plin de personalitate…  Pân’ la urmă o să se obişnuiască şi-o să-ţi mulţumească peste ani.  Cel mai rău lucru care i se poate întâmpla e să pice şi să tragi apa…  Stai calm, nu se duce !  La 2 ani e prea mare să se ducă pe ţeavă !

 

 

P. S. :  Şi am mai auzit una la o colegă de la muncă :  lu’ ficior-su i-a dat să sugă ţâţă până la 4 ani…  Ei, spuneţi şi voi, când va creşte, ăla nu o să fie obsedat de mameloane !?

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

