Sfaturi gratuite

1

 

Deoarece sunt luminat şi am al treilea ochi deschis, m-am decis să lămuresc oameni nelămuriţi, prin preţioase şi înţelepte sfaturi…  Atât de preţioase şi înţelepte sfaturi, încât pun adjectivele înainte de substantiv !  Pentru a proteja identitatea nelămuriţilor, care au nevoie de călăuză spirituală în această viaţă grea, le voi înlocui numele cu Bulă.

+++++++++++++++++++++++++++++++

„Am vazut ca ai inceput sa impartasesti cu noi muritorii din sfaturile tale mirifice. Prin urmare uite si problema mea. Sunt pe clasa a 8-a si dupa cum stii urmeaza examenele. Consider ca am potential (note bune , medie mare samd) dar nu ma simt motivat. Nu imi vine sa fac nimic pentru examene , nici exercitii , nici pregatire nici nimic. Inteleg ca invat pentru mine si trebuie sa intru la un liceu bun sa am viitor etc etc , dar pur si simplu parca nu am chef , am o lene asa incurabila si nu ii gasesc leac. Vre-o idee?”

Dragă Bulă,
La şcoală nu e important să fii ăla cu nota 10…  Fii ăla cu nota 7, da’ pe care-l place profu’ şi-i motivează absenţele !  Ăla o să reuşească în viaţă.  Sigur, trebuie să înveţi şi unele chestii, ca să nu rămâi idiot !  Dar denumirea unui râu din Maramureş, pe care-l treci cu pişatul, nu e pe listă, aşa că nu te mai câca pe tine ca şi cum ceea ce faci acum contează pentru viitorul tău că, serios, nu contează !  Nu eşti motivat pentru că încerci să înveţi chestii care nu te interesează…  Găseşte-le pe ălea care te interesează şi se schimbă treaba.
Dar, dacă ai coaie cu adevărat, fugi de acasă şi alătură-te unui circ…  Circarii trăiesc, omule !  Au poveşti…  Cu pitici şi secrete şi clovni şi trădări circăreşti şi accidente misterioase şi animale care evadează…  Aia e viaţa reală, nu examenele !

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Draga centaure,
De ceva timp ma confrunt cu o problema destul de nasoala. Am prietena, arata ok, pot sa schimb doua vorbe cu ea, nu e inca nebuna. e caterinca etc. Daaar mi-am dat seama pe narile mele ca are o problema cu transpiratia. Sa nu intelegi gresit, fata e curata, doua dusuri pe zi, deodorante, creme etc(am urmarit-o) dar orice ar face, miroase a transpiratie. Ce pula mea sa-i fac? Cum sa-i spun sa schimbe deodorantul? Dar nu cred ca e de la ala ca l-am testat si io pe mine si nu put.

Dragă Bulă,
Bănuiesc că îmi scrii de pe o insulă aproape pustie şi că gagică-ta e singura femeie de acolo…  Altfel nu înţeleg cum suporţi acest compromis trist !?  Înţeleg că e o femeie ok, dar sunt foarte multe femei ok în lume care nu miros a transpiraţie !  Să fim serioşi…  Ajungi să o iubeşti şi dup-aia o să faci copii care miros a transpiraţie…  Asta o să laşi tu în urma ta pe pământ :  o subspecie de oameni care miros a transpiraţie !  Nu vrei să ajungi tipul ăla, care a creat rasa oamenilor care put a transpiraţie, crede-mă !
Desigur, ai putea să o ţii în beci…  Acolo e răcoare şi nu mai transpiră !  Vezi dacă poţi monta un aragaz cu butelie în beci şi toată treaba ar trebui să fie fină.

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Deci m-am gandit sa te intreb: de ce sunt femeile curve?
Nu ca nu as sti raspunsul(cel putin varianta mea de raspuns), dar fiindca ma consider un om peste media de inteligenta, sunt dispus sa ascult si parerile altora.

Dragă Bulă,
Întrebarea este formulată greşit…  Corect ar fi  „ De ce sunt femeile curve şi bărbaţii nu ? ” !  Şi aici răspunsul este simplu… Pentru că noi, bărbaţii, suntem mult prea obsedaţi de sex !  Un bărbat, când simte că există un potenţial de sex, i se umflă guşa şi un văl de pizdă i se aşterne deasupra ochilor…  Nu mai gândeşte raţional şi nu îi mai pasă dacă ar putea să primească ceva în urma sexului…  Să tragă vreun beneficiu…  Bărbatul vede sex şi se gândeşte  „ Ura !  Sex !  O să mă fut ! ”…  Femeia vede sex şi se gândeşte  „ Sex !  Ia să vedem ce beneficii pot să trag eu în urma acestui sex ” …  Sigur, femeile fac sex şi gratis…  Dar, în general, preferă să nu facă sex decât să facă fără să primească ceva material sau emoţional…  Noi nici nu ne gândim la asta…  Femeile nu sunt curve…  Femeile văd sexul extrem de pragmatic !  Noi suntem de vină, că suntem iraţionali când vine vorba de sex…  Îl vedem ca pe un ţel, nu ca pe o tranzacţie…  Nu poţi da vina pe femei că le duce capul şi combină utilul cu plăcutul !

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Bai frate,eu nu imi gasesc locul. Adica o parte din mine are vrea sa traiasca ca restul lumii,sa fie un robotel care mimeaza fericirea la un serviciu degradant unde linge in cur un sef si se bucura cand ajunge o data pe an la Mamaia; dar cealalta parte se uita in oglinda si o scuipa cand vede ciumpalacu care se imbraca la 7 dimineata si se grabeste sa prinda autobuzu de 7 si un sfert.
Asa ca nu fac nimic,incerc sa lucrez cat sa strang 2-3 mii de lei apoi ma frec pe burta si beau bere la 2,5L si incerc sa petrec cat mai mult timp departe de idiotii care ma demoralizeaza cu fericirea lor mimata atunci cand ei beau bere la 0,33 .
Am cautat o cale de mijjloc,dar nu am gasit.
Mai am un mare defect,si anume nu sunt in stare sa fiu un sacal,o hiena,o javra de om care te toarna,fura,minte,inseala,pacaleste si apoi te saluta si iti cere o tigare; ci spun ce gandesc,cand gandesc si incerc sa fiu om cu toata lumea. Pana acum am avut numai de pierdut.
Ce e de facut pe lumea asta? Sunt eu defect pentru ca nu ma adaptez la acest mediu? Cred ca au mai fost cateva miliarde de oameni care si-au pus aceasta intrebare de-a lungul istoriei,dar nu stiu cati au ajuns la o concluzie.

Nu stiu care e scopul tau,dar macar mai amuzi lumea. Eu nu am descoperit nimic pentru care sa ma zbat.

Măi Bulă,
Am să-ţi povestesc despre o fată, Kaitlyn…  Fătuca asta s-a dus la spital după o răceală aleatoare şi a aflat că are meningită. Toate cele 4 membre i-au fost amputate.  Cu toate acestea, Kaitlyn e optimistă şi curajoasă…  Ea este hotărâtă să ducă o viaţă fericită, împlinită şi crede că Dumnezeu are un plan magnific pentru ea…  Ştii de ce ?  Pentru că este proastă ca spatele pulii !  Ea nu îşi dă seama că există undeva un pervers care s-a uitat la un rucsac şi s-a gândit  „ Aş vrea să existe un rucsac pe care să pot să-l fut ! ” …  Şi acest pervers o s-o vadă pe ea într-o zi, cum dă din 4 cioturi fericită şi o să se lumineze…  O să o seducă şi o să-i pună bretele !  Ăsta e destinul ei :  rucsacul de futut al unui ciudat !  Apoi, de foame, o să ajungă la Jerry Springer în emisiune, să povestească despre cum se iubesc ei şi cum nu trebuie să cumpere bilet la avion pentru că poate fi trecută ca bagaj de mână.
Aşa că vezi tu, Bulă ?  Fericirea e uşoară, dacă eşti prost…  Pentru că creierul unui prost nu analizează viitorul şi posibilele lui rezultate…  Prostul se gândeşte că totul va fi bine şi se linişteşte.
Iar problema ta vine din altă parte…  Ai memorat prea multe citate motivaţionale din Octavian Paler şi ai impresia că trebuie să ai un scop în viaţă !  Că omul, prin definiţie, e o fiinţă foarte importantă şi trebuie să aibă un scop…  Nu trăieşte aşa, în dorul pulii, ca şacalul şi hiena !
Vrei un scop în viaţă ?  E foarte simplu…  Ia o foaie de hârtie…  Scrie la începutul ei :  „ Listă de lucruri care îmi plac ” …  Apoi umple foaia cu tot ceea ce chiar îţi place…  Apoi taie  „Listă de lucruri care îmi plac ”  şi scrie deasupra  „ Scopul meu în viaţă ” .

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

P. S. :  Cine mai are întrebări existenţiale, ştiţi cum să daţi de mine…  Când se mai strâng câteva interesante, mai fac o ediţie.

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

