În noapte, de vorbă cu îngeri…

2

 

EPISODUL 3

 

E noapte, miez de noapte…  Asemeni unui boboc de trandafir negru, cu sclipiri de stele… Fiecare petală e câte o oră, până-n zori… Nu mai e nimeni care să meargă prin noapte…

 

Doar îngerii străjeri, mă-ntreabă :

–  Unde mergi, omule ?  E miezul nopţii, toată lumea doarme…

– Îngeri de strajă, îmi caut iubita, ştiu că m-aşteaptă, ca-n fiecare seară, ca-n fiecare noapte… Mi-aşa de dor de ea, că mă tem că n-aş rezista până-n zori…  Şi-atunci nu mai am noapte, nu mai am zi, am doar un noian de iubire !

– De unde ştii unde e ?  Cum o s-o găseşti în negrul târziu al nopţii ?  Numai stelele pot să-ţi mai lumineze calea…  Cum ştii într-o aşa noapte cine e iubita ta ?

– Iubita mea mă aşteaptă…  Îi simt mâinile întinse către mine…  Îi simt răsuflarea, trupul, făptura… Oriunde-ar fi, paşii mei o vor găsi…  Iar ea ştie, ştie că vin, şi face drumul jumătate spre mine…  Nu-mi trebuiesc stele, nu-mi trebuie lumina zilei, nici noaptea nu mă sperie, nimic nu mă poate ţine pe loc !  Dragii mei îngeri de pază, străjeri ai nopţii, patrulând prin lume, iubirea mea îmi ţine loc de lampă, de lumină, de zi, de noapte, de aproape, de departe, de tot…  Şi mă poartă spre ea…

–  Ce fel de om e iubita pe care-o cauţi, omule, pentru cine sfâşii noaptea cu paşii tăi, pentru cine stelele încep să pâlpâie, orbite de focul mistuitor din inima ta ?

– Iubita mea, preaiubita mea…  Fiinţa mea dragă, cu zâmbetul cald inundându-i faţa, cu ochii limpezi, ca o mare în care sălciile lasă umbre verzi, albastre… Iubita mea e bună, e dreaptă şi cinstită, are o inima mare şi un suflet cald, ca o ploaie de vară, în care mă bucur ca un copil la joacă…  Iubita mea nu seamănă cu nimeni !  Pentru mine, e singurul om minunat…  Când e tristă, mă-ntristează tristeţea ei…  Când plânge în taină, simt cum picură-n mine ploaia lacrimii ei…  Şi mă rog, neştiut de nimeni, să-i iau tristeţea, să-i şterg lacrima…  E aşa de frumoasă când nu-i tristă !

– Cum ai ajuns, omule, să iubeşti atât ?  Ce dor nepământean te-a inundat ?  Ce dragoste te-a binecuvântat ?  Cum faci de iubeşti atât !?

– Ce să spun ?  E ca şi cum m-aţi întreba de ce trăiesc…  De ce mi-e sete şi mi-e foame ?  De ce vreau, sau nu ?  Ce simt, ce văd, ce mă opreşte, ce mă-ndeamnă…  Nu pot să spun, dar o simt în trupul meu, în inimă, fiinţă, suflet, creier, în fiecare colţişor al meu…  Simt c-o iubesc, şi-mi este aşa de bine !

– Lasă-ne să te-nsoţim.  Suntem de-a dreptul curioşi, să ştii…  N-am mai văzut pe nimeni cu o aşa iubire…  Şi nimeni astfel nu ne-a mai vorbit…  Dar, rogu-te, te rugăm să ne laşi să luăm cu noi şi carul mic, şi pe cel mare…  Să le încărcăm cu vise şi minuni…  Să vi le dăruim pe toate, din lumea aceasta şi din alte lumi…  Să nu vă temeţi că vor dispărea, că se vor destrăma la ivirea zorilor…  Cât timp vă veţi iubi aşa profund, vor dăinui o veşnicie, şi-ncă o viaţă !

–  Vă mulţumesc, străjeri iviţi din şoapte…  Dar vreau să vă rog, de s-ar putea, să mă lăsaţi, în fiecare zi şi noapte, să-i dăruiesc întâi inima mea, şi-apoi puteţi să-i daţi tot ceea ce veţi vrea…  Minuni şi vise devenite realitate…

 

 

Dar, iată, o simt cum vine…  Îi simt parfumul, mângâierea, desprinsă din priviri şi din căldura mâinii, trecute-ncet pe trupul meu arzând de-atât dor, de-atât dor de ea…

 

Femeie, te iubesc, femeie…

 

Cum n-am crezut şi n-aş mai fi sperat…………

 

3

 

P. S.  :  Deja a început lumea să mă întrebe ce-am păţit…

 

Am luat-o pe rara !?

 

Nu…  Încă !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to În noapte, de vorbă cu îngeri…

  1. Iustin says:

    ce angelic apare drumul spre dragoste și cât de sublimă-i regăsirea-n iubire!

Lasă un răspuns

