Iubirea iubeşte

1

 

Cineva drag m-a acuzat că toate chestiile pe care le scriu conţin multe injurii, mai ales la adresa femeilor…  Şi că, în primă fază, m-a crezut homosexual, deoarece prea tratez cu jet femeile…

Homosexual, je !?!?  Eu iubesc enorm de mult FEMEIA, şi, dacă nu aveam problema pe care o am acum, iubeam vreo două până la sfârşitul săptămânii 😀 …

Cei care mă citesc de suficient timp, deja au înţeles că sunt caustic la adresa unor anumite reprezentante ale sexului slab…  La fel cum sunt şi cu bărbaţii care o comit, cum sunt şi cu clasa pulitică din ţărişoara asta, la fel cum sunt cu toate lucrurile care nu îmi convin…

Asta e forma mea de protest :  stigmatizarea prin cuvinte !

 

Deci, pentru a demonstra că sunt capabil de a scrie şi despre altceva decât anumite părţi anatomice ale oamenilor, de astăzi până duminică, săptămâna aceasta e curse free

 

Voi continua pe aceeaşi temă începută post-ul trecut…  De fapt, cred că dragostea e singurul domeniu în care nu trebuie să înjuri…  Pentru că atunci nu mai e dragoste.

 

Noapte…  Noaptea trecută stelele parcă au fost mai puţine…  Câteva dintre ele au obosit să tot privească de sus, să strălucească stingher, să alunece uşor pe cer…  Eu, eu merg fără un ţel anume…  „ De aici, până aici ” …  Nu, merg de aici, până unde ştiu că eşti tu…

Da, te miră că încă te caut ?  Tu ai un fel ciudat de-a fi, de aceea şi tu te miri că te caut…  Ştii de ce ?  Pentru că nu vreau să te ştiu singură, departe, între mii şi mii de gânduri, prin care mă strecor ca-ntr-o junglă nebătută de picior omenesc, tăind liane ce te ţin în suferinţă, chiar dacă te-ai obişnuit într-un fel trist cu ele…  Dar să ştii c-am să tai fiecare legătură de tristeţe ce te mai ţine, fiecare iederă de tăcere, fiecare iarbă prinsă de picior, care vrea să te-mpiedice să zbori…  Draga mea, SĂ NU NESOCOTEŞTI IUBIREA NICIODATĂ…  PĂSTREAZĂ ÎNŢELEPCIUNEA DE A ŞTI  ŞI A PĂSTRA IUBIREA ADEVĂRATĂ !

Cât ai mers până m-ai găsit ?  Cum de-ai ştiut unde sunt ?  Cum de-ai ştiut cât de singur şi trist mă simt ?  De ce nu m-ai lăsat singur cu durerea, care uneori muşcă sălbatec din mine, de mi s-a umplut trupul de răni…  Şi inima mi-e sfâşiată…  De ce, femeie, de ce nu m-ai lăsat ?   De ce-ai venit, iubire ?  De ce nu m-ai lăsat ?

 

Nici veşnicia nu-i prea mult să te aştept…  Niciun drum nu-i prea departe, niciun  „ ascunziş ”  nu mi-ar fi străin căutării, nicio depărtare n-ar putea să mi te ia, nicio depărtare n-ar putea să te-alunge…  Pentru că, ORIUNDE  AI FI, EU TE SIMT, TE ŞTIU,  TE IUBESC !  Nu, n-o să te las niciodată, n-ai să fii singură nicicând…  Lasă-mă, fiinţa mea dragă, să-ţi curăţ rănile, să-ţi mângâi inima şi să TE IUBESC !

 

 

De unde ai atâta iubire, femeie !?  De unde ai atât suflet, de-mi dai şi mie acum ?  Tu nu mă laşi niciodată…  Merit atâta dragoste, femeie ?  De ce să mă iubeşti aşa de mult ?  Cu ce sunt eu altfel decât oricare alt om ?  De ce te-ai oprit, femeie, la mine ?

Mi-e teamă că n-am să pot să duc atâta iubire…  Ştii de ce ?  Pentru că n-am fost învăţat cu iubirea…  Mai curând am ştiut ce-i trădarea, umilinţa, răutatea, vanitatea,  bogăţia lumească şi sărăcia din suflet, trufia şi jignirea… De toate acestea am fugit, femeie, întorcând spatele, cu ochii în lacrimi, lăsând o parte din viaţa mea în urmă…

FEMEIE,  CREZI CĂ POŢI IUBI UN OM CA MINE, PENTRU TOTDEAUNA, FĂRĂ SĂ REGREŢI ?  FEMEIE, CREZI CĂ POŢI  SĂ-MI ÎNŢELEGI TOATE TRISTEŢILE, SĂ LE ALUNGI ŞI SĂ LE FACI UITATE ?  TU ŞTII ?  ŞTII CE VREI, FEMEIE ?  CÂTĂ POVARĂ VA TREBUI SĂ DUCI ?  CREZI CĂ MERIT AŞA DE MULT ? 

Draga mea,  nu vreau să te mai ştiu însingurată…  Nu vreau să mai ai lacrimi în ochi…  Şi, dacă se va mai întâmpla vreodată, sa lăcrimezi de bucurie !  Iubirea mea va risipi tăceri, gânduri triste şi negre, deznădejdi… Tu, fiinţa mea dragă, nu-mi vei fi niciodată o povară, ci doar un noian de iubire şi fericire…

LASĂ-MĂ SĂ TE IUBESC ŞI, MAI PRESUS DE ORICE, CREDE…  CREDE ÎN DRAGOSTEA MEA…  IUBIREA NU ÎNŞEALĂ NICIODATĂ, NU PIZMUIEŞTE, NU DEZAMĂGEŞTE, NU RĂNEŞTE, NU ÎNDEPĂRTEAZĂ, NU ÎNTRISTEAZĂ…  IUBIREA IUBEŞTE ŞI CREDE ÎN TINE !

 

Femeie, iartă-mă pentru când te-am întristat, iartă-mă pentru când m-am îndoit că aş mai putea fi iubit…  ŞI LASĂ-MĂ SĂ-ŢI SPUN CE NU ŢI-AM SPUS ÎNCĂ…  SĂ-ŢI SPUN CUM N-AM SPUS NIMĂNUI PÂNĂ ACUM, CÂT DE MULT TE IUBESC…  ACUM ŞTIU CĂ NIMENI ŞI NIMIC NU POATE DISTRUGE LEGĂTURA DINTRE NOI !

 

Momentan, cam atât…  Dar promit că va continua.

Depinde şi de ceea ce va fi în mintea mea la noapte…

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

