Mobilul

1

 

Nu cred că există aparatură mai perversă, combinaţie de cipuri mai sugătoare de suflete decât telefonul mobil !

 

Principiul după care un om normal ar funcţiona este simplu :  dacă nu dai de mine, înseamnă că nu trebuie să dai de mine !  Asta până la apariţia telefonului mobil…  De când cu el, nu mai eşti niciodată singur.  Ai tot timpul prietenii şi familia la o apăsare de buton, undeva în buzunarul de lângă pulă !  Orice moment de linişte şi visat cu ochii deschişi poate fi întrerupt brusc de aceştia…  Chiar daca nu este întrerupt, ştii că poate fi, şi nu poţi să te bucuri de el.  De fapt, cine mai are timp în ziua de azi de visat cu ochii deschişi ?  Îşi mai permite cineva ?

De când mă fac că muncesc, am trei…  Unu’ pentru familie şi prietenii apropiaţi, unul pentru ceilalţi prieteni şi pentru afaceri, celălalt pentru gagici…  Să îmi iradiez coaiele şi curul stereo, din fiecare buzunar !  Nu mă sună nimeni niciodată, şi nici eu nu sun pe nimeni… Nu mă plâng !  Îmi place aşa…

 

DAR DACĂ ?  Dacă e nevoie ?  Păi, trebuie să le car după mine, nu ?  Chit că nu le folosesc, trebuie să le ţin acolo…  Drobul de sare care să îmi cadă în cap când mi-e lumea mai dragă şi care, pe deasupra, mai trimite şi unde dubioase spre gonade care mă predispun la conceput bebeluşi cu 3 ochi.  Ca şi cum genele mele nealterate nu-s destul de monstruoase !

Şi apoi sună, fix când mă scobesc în nas mai cu sârg sună şi strică romantismul momentului…

– Ce faci, coaie, ne vedem şi noi azi ?
– …

 
– N-ai şi tu 500 de mii ?
– …
– Ia, zice mă-ta, să te întreb ce ai mâncat azi.
– …

– Ce mai faci, bă, n-am mai vorbit de mult…  Ce-ai mai făcut azi ?
– Păi, până în momentul de faţă am evitat discuţiile imbecile !

Azi, aici, acolo, aiurea…  Se aude un zgomot…  E soneria de la telefon.  Ba nu, e satana râzând că a reuşit să-ţi omoare intimitatea !  Voi, săracilor, ăştia de maxim 18-19 ani, oricum v-aţi născut fără ea…

 

Nici nu ştiţi ce-aţi pierdut !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

