Eu sunt mai nebunatic

Astă noapte, dacă tot nu am închis un ochi, am rememorat tot felul de momente din trecut…  Unele plăcute, altele mai puţin plăcute…

 

Şi mi-am adus aminte de o fază din perioada studenţiei…  Eram prin anul trei…

 

Negociam cu un prof, o restanţă…  El cerea, eu nu eram dispus…  De parcă cumpăram o găină din târg !  După ce ne-am înţeles la scor, de gaşcă, omul îmi zice că nu-i bai, nu mai dau examen, e de ajuns să-i fac un referat mic acolo, după proiectul care l-a pus pe grup…

Eu i-am replicat că nu mai aveam acces pe grup, că m-au dat băieţii afară de vreun an  ( O proastă tot punea poezii feministe de auto-afirmare a sinelui, de genul  „ I’m a woman, hear me roar ”  şi i-am zis că e imbecilă, şi că ar trebui să slăbească 15 kile, ca să îşi îmbunătăţească stima de sine, nu să folosească chestii artificiale ! ) …

Şi profu’ cică :  Aaa, ai fost mai nebunatic, aşa !

Oau !

Nebunatic…

Uite un cuvânt pe care nu-l auzi prea des…  Mai ales din gura unui bărbat !

Singurul context în care acest cuvânt e acceptabil, e din gura unei tipe, după ce i-ai băgat un deget în cur…

NEBUNATICULE !

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

