For ză fimei.

Marele filozof chinez Man Tzi îmi tot zice că, vezi Doamne, nu-s sensibil…  Că de-aia fug femeile de mine, că-s lipsit de orice urmă de sensibilitate…  A, şi cică-s prea misogin !

 

Aşa că, m-am gândit io, cu mintoşenioziciunea mea să scriu o poezie sensibilă, de romanţă, ca să impresionez gagicăciunile până la umezenie !

 

Recunosc, am fost inspirat şi de ACEASTĂ POEZIE !

Metafora  „ Trupul tău devastator de atractiv ”  m-a făcut să râd singur 10 minute !  Îmi tot imaginam tancuri sau bombe atomice, că alte lucruri devastatoare nu cunosc…

 

Dar să trecem la poezia mea romantică…   De sensibilizare…

 

DRAGOSTE

Ca un val nestăvilit,
Ştromeleag azur pe coamă,
Te pătrunde ca o lamă,
Explodând al tău zenit !

Se retrage, gol de zeamă,
Să se uite plictisit,
În adâncu-ţi ostoit,
Şi se-ntoarce ca să doarmă !

 

Mulţumesc !    Mulţumesc foarte mult !

 

Ştiu…      Sunt epic de sensibil !

 

Deci cum să fiu eu misogin ?     Ălea sunt doar laiz !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

