Am cele mai proaste gusturi muzicale… EVER !!!

ABCD

 

Azi sunt foarte dezamăgit…  Aşa cum am scris, am avut o perioadă mai aglomerată în ultimele două săptămâni…

 

Au fost semifinalele pentru Eurovision, pe care, bine-nţeles, nu le-am urmărit…  În week-end am fost ocupat cu alte chestii  ( Aţi vrea voi să ştiţi ce am făcut, exceptând faza cu Bugs Bunny, despre care deja v-am povestit ! ) …  Ieri, frunzărind pe net, am avut o mare surpriză !

 

În pula mea, dintre cele 135 de bălării înscrise în concurs, aveam şi eu o piesă favorită, care chiar îmi plăcea…  Rar mai apare o piesă românească, care să-mi încânte timpanul…  Nu zic să am orgasm când o ascult !

 

Ieri, cu stupoare, am aflat că respectiva piesă nu a trecut de semifinală, pentru că nu a adunat suficiente voturi…  Da’ bine că s-a calificat Elena Cârstea, care a concurat tot în a doua semifinală, cu o borătură de melodie !  De la atâta învârtit, m-a luat şi ameţeala !  Dute-n pula mea de băbăciune înapoi în America şi vezi-ţi liniştită de Prozac-ul tău !

 

Tipic românesc :  ceea ce e bun, trebuie aruncat la gunoi, precum o măsea stricată !

 

Da’ oare de ce nu mă mir !?  Doar suntem o naţie de cârnaţi şi manelişti !

 

Eu, sincer, chiar mi-aş dori ca la Eurovision-ul de anul viitor să-l trimitem pe Fernando de la Caransebeş…  Mai bine să ne interzică participarea la concurs pe vecie !  Mare scofală…  Oricum nu facem niciun câcat !

2

 

Dar chiar vă rog să ascultaţi piesa…  Are şi linie melodică, şi a fost una dintre puţinele care chiar au avut un mesaj de transmis…  Ce să-i faci, nu e vina lor că acest mesaj nu a fost  „ Fără număr, fără număr ! ” …

 

 

P. S. :  Chiar îmi pare rău pentru ei…  Manetele au funcţionat şi de data asta.  Ca de obicei :  Eurovision-ul de la noi trebuie să fie cu  „ cântec ”  !

 

 

În altă ordine de idei…  Câte ia Steluţa pe coajă ?  Eu merg pe o diferenţă de cel puţin 3 goluri…  Bineînţeles, în favoarea englezilor !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

