Telefonul ascultătorului.

1

Azi nu prea am chef să scriu…  Momentan…  Mai târziu nu ştiu, poate îmi vine cheful…

 

Aşa cum am spus când am început să scriu, scriu despre ceea ce vreau şi nu voi posta toate comment-urile pe care le lăsaţi…  La unele dintre ele, deşi nu sunt afişate, m-am decis totuşi să răspund…

 

Întrebare :  Ce mai faci ?
Răspuns :  Uite, în ultima săptămână, am dormit doar vreo 10 ore, fără figuri de stil, şi acu’ îs în faza de fericire violentă…  Mai exact, aştept să mă calce unu’ pe nervi ca să îmi scot un şiret de la pantofi şi să îl strâng de gât cu el !  Sau să-i fac o cravată cubaneză cu un ciob de sticlă !
Î :  Da’ norii când se duc, un’ se duc ?
R :  Habar n-am !  Io nu mă uit în sus…  E mai cool să te uiţi aşa, spre pământ şi în faţă şi, din când în când, să ridici privirea spre ochii cuiva, cu arcuirea aia din sprâncene, care să sugereze fin un  „ Ce, bă, vrei un pumn în gât !? ”
Î :  31 ?
R :  Da, de atât o am !
Î :  Întrebare retorică :  Ce preferi, o grasă inteligentă sau o bucată de carne slabă, da’ proastă ?
R :  Personal, prefer una slabă şi inteligentă, vorba lu’ Giany :  „ Decât urât şi prost, mai bine frumos şi deştept ! ” …  Dar fiind întrebare retorică, nu răspund.

 

Î :  Cum îl va chema pe primul tău copil ?
R :  Specimenul  # 32654 !

 

Î :  Poţi fi SIGUR că mori dacă te otrăveşti, înghiţi o grenadă, îţi dai foc, după care te arunci în gol de pe Inter ?
R :  Nu mai simplu mă rogi pe mine frumos ?  Nu de alta, dar oamenii au instinctul ăla să se răzgândească în ultimul moment…  În plus, nu dai bani pe nimic, îmi aduc propriile instrumente !

 

Î :  Mai scrii pe blog, sau ai de gând să te ştergi la cur şi să abandonezi proiectu’ ăsta ?
R :  Coaie, după cum ai observa, dacă ai căsca pleoapa, io am saptamâni mai active, şi unele mai fără conţinut…  După cum mă taie, am timp, chef, etc. …  Nu am să scriu niciodată ceva din datorie, de dragu’ de a face hituri sau alte prostii de genu’ ăsta.  Când am o idee pe care vreau să o exprim, o exprim.  Când nu, fac altceva.

 

Î :  Ce face vântul când nu suflă ?
R :  Face ceea ce fac şi io când văd că nu-mi iese cu vorba bună :  bate !
Î :  Cât timp porţi bocanci ?
R :  Doar vreo 3 luni pe an.  Şi în timp ce mă fut…  Pentru stabilitate !

 

Î :  Unde se duc muştele iarna ?
R :  Păi, se ascund prin crăpături.  Aşa e iarna…  Ţânţari mai sunt, da’ muşti pula !
Î :  Câte coaie ai ?   Dar testicole ?
R :  Două…  Dar sunt omnicoaie !  Adică sunt omniprezente în universul cunoscut, atât în spaţiu cât şi în timp…  Oriunde şi oricând !

 

Î :  Care e melodia ta preferată ?
R :  Sunt multe…  Depinde de starea sufletească, de ceea ce simt pe moment…  Azi e Strapping Young Lad – Bring on the Young .

 

Î :  Dacă ar trebui să fuţi pe una dintre R. si A. , pe cine ai fute ?  ( Numele fetelor l-am prescurtat eu )
R :  Ha-ha !  Are un răspuns hazliu întrebarea asta, doar că prefer să râd numai eu !

 

Î :  Unde sălăşluieşte squirt-ul ?
R :  Nu cred în Moş Crăciun, squirt şi atomi…  E un mare fake !  Ca şi orgasmul la femei.
Î :  Unde lucrezi, de fapt?
R :  Bună întrebare…  Într-un loc cu care prefer să nu fie asociat blogu’ ăsta.  Dar nu e secret de stat…  Dacă bagi nasu’ puţin, o să te prinzi.
Î :  Cât ficat intră la un pate antefrig ?
R :  Cât negru sub unghie !
Î :  Cine-a pus cârciuma-n drum ?
R :  Nu se ştie, dar ăla n-a fost om nebun !

 

Î :  Ne cunoaştem de vreo 2 ani şi nu ai faţă nici de bătăuş, nici de anarhist… Şi-atunci, de unde aceste coaie mari şi virtuale ?
R :  Clar nu eram eu !  E frate-miu geamăn, varianta soft a mea.
Î :  Daca statul ar fi condus de-un poponar, te-ai fute în cur ? 😀
R :  Te-aş fute în cur şi cu Băse la putere, numai zi-mi când, unde şi ce margarină preferi !
Î :  What is the purpose of meaning ?
R :  Da.

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

