Adevărata cauză a traficului prost din capitală : Bucureştenii sunt nişte mârlani leneşi !

1

 

Am mai zis asta şi o s-o mai fac ori de câte ori am ocazia…  Urăsc capitala mirificei noastre ţări…  Câcam-aş pe ea !

 

De fiecare dată când ajung la Bucureşti, nu ştiu cum să plec mai repede de acolo…  Oraş mai împuţit şi sufocant nu cred că exixtă pe Pământ…  Dar ce zic eu Pământ, în întreaga galaxie !

 

 

Prima dată când am ajuns în Bucureşti, evident că nu ştiam nici măcar în ce direcţie curge Dâmboviţa…  M-am prins după ce i-am tras o flegmă şi am urmărit-o cum se prelingea, până au halit-o nişte pescăruşi mutanţi !  Aşa că eram nevoit să întreb lumea cum se ajunge în diverse locuri…  Şi dialogul era mereu exact acelaşi :

– Scuzoaie, în ce direcţie e clădirea X ?
– Păi, iei de aici autobuzul Q o staţie, apoi traversezi şi iei autobuzul W două staţii în direcţia opusă, cobori, aştepţi tramvaiul Y şi mai mergi 2 staţii cu el…  Apoi te întorci cu metroul o staţie, şi ai ajuns.
– Eh…  Nu aşa…  În ce direcţie ar trebui să merg ?
– Să…  ( privire confuză, puţin speriată, de parcă tocmai şi-a dat seama că sunt nebun de legat ! ) … mergi !?  Păi, e clădirea aia roşie căreia i se vede acoperişu’ ! , îmi arata cu deştu’ .
– A, aia la la o distanţă de vreo 10 minute de mers pe jos ?
– Da…  Dar…  Autobuzele !?  ( eroare logică în căpuşorul ăla gol !)

N-am văzut în viaţa mea oraş mai plin de bastarzi leneşi…  Preferă să aştepte un autobuz 5 minute ca să meargă o staţie înghesuiţi, decât să meargă pe jos !  La orele de vârf, preferă chiar să stea juma’ de oră între străini transpiraţi, bălăngănindu-se şi ţinându-se de bară, într-un trafic infernal, care se mişcă mai încet decât merg eu cu spatele !  Ce fel de oameni sunt ăştia ?  Mergi, bă, pe jos, că de-aia ai craci !

Mică paranteză…  Am văzut un caz epic de idioţenie de genul ăsta la Sfântu Gheorghe, acum vreo 3 ani, vara…  Din sat până pe plajă sunt cam 15-20 de minute de mers…  Pe jos !  Un tractor cu 2 remorci, de ălea de transportat animale, trece din oră în oră înspre şi dinspre plajă…  Ei, şi câcaţii umani preferau să aştepte în soare tractorul, să dea 50 de mii  ( 5 roni ) , şi să se aglomereze, transpiraţi unu’ peste altu, cu prosop, cu colac plutitor, cu soacră şi tot tacâmul, DECÂT să îşi mişte carcasa 20 de minute !  Doar remorcile erau pentru animale, ce mai contau câţiva bivoli în plus !?  Mi s-a părut aberant…  Merita să intre ăla cu tractoru’ în mare şi să înece toată şleahta de balegi leneşe !  Mi-am dorit din tot sufletul să asist la aşa ceva !

 

Unii oameni nu-şi merită picioarele…  Le ţin acolo, doar ca să aibă de ce să-şi cumpere ciorapi !

Să ne întoarcem la Bucale…  Lichele de acolo sunt atât de obişnuite să nu-şi balanseze membrele, încât se urcă în maşină şi când se duc să-şi ia pâine de la colţ !  Şi nu concep să parcheze decât ÎN UŞA MAGAZINULUI !  SĂ NU MEARGĂ PREA MULT !  SĂ NU FACĂ BĂTĂTURI !  De aia, toate străzile sunt blocate de maşini parcate, iar parcările subterane sunt goale…

 

„ Păi ce, dom’le ?  Io am treabă AICI şi parcarea e ACOLO…  De aia am murit noi la revoluţie ?  Să merg pe jos ?  Păi, de ce am leasing, frate ?  Să distanţeze mai mult ăştia rafturile de la Cora, ca să încap cu maşina printre ele, să iau maioneza direct pe geam, să nu mă dau jos, că, pula mea, dacă o las în parcare, mi-o zgârie ţiganii şi n-am CASCO ! ”

Şi, pe lângă asta, mai sunt şi fuduli…  Nu contează că sunt 100 de maşini care se duc în aceiaşi direcţie şi fiecare are doar şoferul în ea, iar 90 se cunosc între ei…

 

„ Am maşina mea…  Mă duc cu ea la muncă…  Singur !  Să nu cumva să-l iau şi pe colegu’ Stamate, care stă în blocul de alături…  Tre’ să mergem fiecare cu maşina lui, să nu zică lumea că suntem sărăntoci şi ne zgârcim la benzină !  Ne permitem, ce pula mea !?  Ce, dacă am merge câte doi, ar fi mai puţine maşini şi ar fi traficul mai bun ?  FALS, MAI DĂRÂMĂ, OPRESCULE, NIŞTE PARCURI ŞI FĂ STRADA MAI LATĂ, DU-TE-N PULA MEA !!!!!!

Care autostrăzi suspendate, mă ?  Ia să scoatem drujba şi să mai tăiem din sedentari, cretini, fuduli şi ignoranţi…  Să vedeţi atunci cum o să facem opturi pe şosea, de ce goală o să fie !

P. S. :  În Bucureşti, dacă vreodată vă nimeriţi într-o intersecţie în care trece melcul pe lângă voi, se uită scârbit la voi şi vă aruncă în sictir un  „ Puturosule ! ” , să ştiţi că nu e din cauza semoafoarelor defecte…  Nu !  Căutaţi adevăratul motiv în centrul intersecţiei :  are caschetă si geacă refletorizantă galbenă !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

