Nokia te împinge spre idioţenie

Săptămâna trecută, veneam cu troleul, noaptea, acasă…  Era gol…  Complet gol, doar eu şi şoferul.

 

Şi văd o reclamă lipită pe un geam :

„ În acest autobuz sunt o mulţime de oameni.  De ce să nu îi zâmbeşti unuia ?  Fii mai spontan !  Fii mai NOKIA ! ”

Sărim peste ironia fină că era troleu, era gol, şi singurul om care putea să citească mesajul urăşte oamenii, mai ales străinii cu o pasiune arzândă…  Îmi place cum toate companiile ăstea mari înceacă să se asocieze cu o stare de spirit…  O stare de spirit imbecilă !  Şi ăia de la McDonalds, şi de la Altex, şi de la absolut orice, au oameni pe afiş zâmbind ca proasta la pulă, de zici că absolut orice se face de consum în masă te bucură.  Înţeleg hlizitul la Colgate, să arate marfa…  În rest, nu.

Da’ dacă unul ar încerca să fie Nokia cu mine în autobuz, i-aş răspunde cu un  „ De ce beleşti, bă, fasolea aşa zglobiu la mine, vrei să ne futem ? ”  şi dacă tot e Nokia cu mine, atunci o fac pe Becali cu el :  „ Sugi pula, tu şi cu Dan Voiculescu ! ” .

Nu dau un câcat levitant pe toate asocierile voastre cu trairi afective plăcute.  Am mai mult de 3 neuroni !  Mâncatul unui big mac nu m-a făcut în viaţa mea să râd, şi singurele dăţi când am râs de la un NOKIA, a fost când mi-a zis una de la capătul celălalt al liniei o fază tare, după care m-a invitat la un sex animalic !

 

Suntem brand !  Ne asociem cu veselia !  Oamenii care ne folosesc sunt veseli, de parcă şi-au înjectat LSD în coaie !  Vreţi să fiţi ca ei !  Cumpăraţi-ne !

Abia aştept să ajung şi eu brand…

 

O să umplu autobuzele cu :

„ În acest autobuz, sunt o mulţime de oameni enervaţi şi boşorogi  ( pe care îi caută moartea acasă, dar ei au fugit de frică ) , care put a transpiraţie şi a plombe găurite…  De ce să nu îi fuţi un şut în rotulă unuia ?  Fii mai spontan !  Fii mai miştocar !  Deşi, n-ai cum, că el e unicat şi tu un epigon inferior. ”

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

