Bastardul meu retardat

1

 

Nu înţeleg oamenii care au câini…  Adică să nu înţelegeţi greşit, îmi plac câinii…  Le arunci chestii şi le aduc înapoi, şi te privesc cu dragostea aia lipsită de obligaţii în ochi, de care o fiinţă umană nu e capabilă.  Da’ nu e de ajuns ca să stai ca prostu’ pe frig, dimineaţa să aştepţi câinele să se cace !  Îmi plac câinii…  Da’ să fie a altora !  E prea mare responsabilitate.

Dacă vreau o responsabilitate mare, mai bine fut o persoană imbecilă şi îmi trag un bastard retardat.

 

Of, ce bine m-aş distra eu cu bastardul meu retardat !  Ne-am juca, aruncând pietre de la unul la altu’ şi l-aş învăţa să facă sculpturi duioase, sensibile, din scoarţă de copac…  Cu dinţii !  Şi i-aş pune un scutec pe gât, ca să nu se murdărească pe piept de bale…

Şi ar creşte mare, şi s-ar îndrăgosti…  Şi fiind bastard retardat, şi puţin psihopat, că asta e, tot ce ar ieşi din sămînţa mea, ar fi puţin psihopat  ( cunoscătoarele ştie ) , ar încerca să o seducă pe aleasa inimii lui prin aranjamente făcute din inimi de animale !  Şi ar fura-o în miez de noapte şi ar aduce-o la mine, speriată şi îmbrăcată sumar…  Şi eu i-aş spune :

– Sper că ai intenţii nobile cu bastardul meu retardat…  E un suflet sensibil, şi dacă simte că e indus în eroare de cineva începe să crape ţeste !

Şi în curând aş avea o droaie de nepoţi păroşi pe spate şi cu mâinile mai lungi decât picioarele…  Ce fericiţi am fi cu toţii !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

