21 de zile

1

 

Eu zic că oamenii muncitori, ca mine, sunt discriminaţi…  21 de zile de concediu pe an, asta-i clar bătaie de joc !  Noi muncim 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână, după ce ne-am frecat uniformele pe bănci mizere, ne-am agăţat blugii în cuiele aceloraşi bănci, ne-am frecat coatele pe băncile facultăţii, am făcut foamea în timpul aceleiaşi facultăţi, ne-am chinuit mintea cu examene care nu ne-au învăţat nimic, şi acum, când ar trebui să fie momentul nostru, 21 de zile de concediu…  Bătaie de joc !

Elevii şi studenţii au mai bine de 3 luni de vacanţă şi nu produc nimic…  Pensionarii au un concediu etern şi nu produc nimic…  Eu, care produc, n-am destul concediu.  Se adevereşte faza cu nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită.  Practic, duc pe umerii mei mici economia unei naţiuni, şi naţiunea îmi dă mult mai puţin concediu decât îmi trebuie…  Naţiunea mă pedepseşte pentru că o întreţin…  Codul muncii rânjeşte la mine pentru că-i dau un scop să existe.

Ăla mic şi murdar, care aşteaptă să laşi coşul cu 5 mii în parcare la supermarket face mai mulţi bani decât mine şi nu munceşte…  Hălăduieşte…  Din coş în coş…  Ăla nu trebuia să fie la şcoală ?  Sau să-şi facă lecţiile ?  Sau să se uite la desene animate, să facă o baie şi dup-aia să se culce devreme, că a doua zi are şcoală ?  Nu trebuie să devină următoarea generaţie de om cu prea multe studii şi cu prea puţin timp liber ?  Nu trebuie să ştie de mic că banii nu cresc în copaci şi că, pentru a face bani, trebuie să munceşti din greu ?  Mă enervează ăla mic şi murdar care aşteaptă să-mi ia coşul…  Mă enervează şi ăla mare care face aceeaşi chestie…

Mă enervează c-am învăţat prea mult, că niciun salariu nu se mulează pe cât am învăţat, că n-am decât 21 de zile de concediu pe an, că copiii actuali de 15 ani sunt mult mai dezgheţaţi decât eram noi, că ştiu mai multe, că-s naturali şi inventivi, că eu sunt între studenţie şi pensie, că statul degeaba nu-mi ajunge, că uneori fac febră musculară de la atâta stat şi că statul nu vrea să dea măcar o săptămână de concediu la fiecare lună muncită !

 

 

Pân’ la următorii nervi, o zi bună şi un week-end plăcut !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to 21 de zile

  1. Iustin says:

    ăsta-i sistemu`; protestul pro „plictiss” este just;

    alții sunt gata pentru agitație mai extinsă dacă anticipează un folos generos, în dauna răgazului.

Lasă un răspuns

