Helios

1

 

Aveam plănuit să public alt articol…  Data viitoare, poate să aştepte…
De Crăciun m-am hotărât să mă răsfăţ cu un album muzical…  Epic, grandios, divin, colosal, galactic !  Şi tot nu pot exprima ce desfătare şi beţie a simţurilor provoacă  ( Da, mă îmbăt şi eu ! ) …
Vangelis ?  El e compozitorul ?  Nu prea, spre marele meu regret, poate doar face parte din orchestră.
Trebuie să fii binecuvântat…  Ce spun eu, ăsta-i album compus de însuşi Dumnezeu !  Nu delirez, nenică, dar aşa ceva nu s-a auzit de la Burebista încoace…  Şi am ascultat multă muzică la viaţa mea !
Două sute de oameni, alcătuind corul şi orchestra, dirijaţi de Creator, într-o armonie desăvârşită…  De la o dulce melancolie şi detaşare, la o descătuşare de energie, într-un maelstrom antrenând întregi galaxii.
Nu poate fi uman aşa ceva…  Sufletul ?  Rămâi fără el cât timp eşti conectat la  „ Helios ”   !  Asculţi, şi mai vrei, ca beţivul mereu însetat, te prăbuşeşti istovit, cu urechile praf, dar toata fiinţa ta mai vrea !  Şi-i mai tragi încă 50 de audiţii…
Dă dependenţă ? În prima noapte, după ce l-am ascultat, m-am trezit pe la ora 3 dimineaţa, şi-mi venea să-l ascult iar…  Deja eram bolnav de el !

 

Şi titlurile melodiilor…  Crezi că vei auzi  „ Iubire adevărată ”  ,  „ La munte, la mare ”  ,  „ Hot, hot ”  ,  „ Duşmanii mei ”  sau  „ Încă un pahar ”  ?  Fiecare titlu e ales la mare artă, extrem de sugestiv :  „ Colossus ”  ,  „ Sol Invictus ”  ,  „ Requiem of the Night ”  ,  „ Four Horseman of Apocalypse ”  , „ Phoenix rising ”  …

 

Maestre, allegro furioso e ritm de cântec de leagăn pe lângă intensitatea lui „ Helios ” !  Dacă există un lucru perfect, atunci e albumul acesta. Mai există ceva dincolo de  „ Helios ” ?  Absolut nimic, vid, întuneric…
Sunt subiectiv ?  Crezi că-mi pasă !?  Orice-aş asculta după muzica asta, mi se pare un zdrăngănit de instrumente aruncate la tomberon !
E creaţia unică, după care te stingi, pentru că te-a consumat…  Exact ca forţa erupţiei unui vulcan !
Scriu rândurile ăstea pe ritmurile muzicii…  Plutesc, zbor…  Sper să nu oprească curentul până la întoarcerea pe Pământ !
Ai auzit de Audiomachine până acum ?  Nici eu, până de curând…  Să crăpi fără să asculţi aşa ceva, e ca şi cum ai mierli fără să tragi ceva pe pulă !  E pizda transpusă pe note muzicale, îţi provoacă, ceea ce se numeşte în limbajul internauţilor, eargasm…  Mi s-au slobozit urechile !
Dintr-un imens respect pentru munca lor, am cumpărat albumul, de pe Amazon.com…  Doar 9 parai… Aş fi plătit 100, îşi merită pe deplin valoarea.  Plus că am prins ofertă de sărbători şi livrarea coletului a fost moacă…  La sigur i-a ajuns mai mult transportul decât albumul în sine…  Soarta !  Nu se aşteptau ca un tembel să-l comande tocmai din Românica…  Ce-or fi crezut, că pe aici se ascultă numai parizer, minunaţi şi fermecători, sau alţi bronzaţi borâţi !?  Dar cine sunt eu să critic gusturile muzicale ale altora !?  Nu te poţi câca în gusturile omului !

 

2

 

Revenind…

 

Dacă ai posibilitatea de comerţ online, cumpără-l !  După achiziţie, până la livrarea produsului, îl poţi descărca de pe site…  După 10 minute de download îl poţi deja asculta.  E achiziţia vieţii tale !  E balsam şi energizant…
Voi posta un link către o melodie, să poţi asculta şi minuna…  Calitatea audio nu se compară cu originalul !
Audiomachine,  albumul  „ Helios ” …  Absolut şi desăvârşit, e favoritul meu, redefineşte muzica…
Nu uita să asculţi cu volumul la maxim…  Aşa ceva nu şopteşte, ci explodează !

 

 

P. S. :  E greu să ai o melodie preferată…   Albumul e un tot minunat, ca o poveste muzicală…

 

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

3 Responses to Helios

  1. Justin says:

    o caracterizare de-a dreptul apoteotică; și-o merită.

    • tzunoi says:

      Dacă ai ascultat albumul, ai tot respectul meu !

      Chiar şi-o merită.

      Nici nu mai ţin minte de când nu am mai ascultat ceva care să îmi facă sufletul să vibreze, aşa cum a făcut-o acest album !

  2. Iustin says:

    nu mi l-am procurat, dar l-am avut în mare parte la dispoziție pe internet; este excepțional.

Lasă un răspuns

