Gemeni sau siamezi ?

Aseară am fost la un  „ club de carte ”  cu nişte prieteni…  Adică am  „ citit ”  vreo câteva beri şi vreo câteva reviste ruseşti  ( vodkă ) , americane  (whiskey ) , mexicane  (tequila ) …

 

După ceva timp, am început să depănăm amintiri de demult…  Cam din perioada când încă dinozaurii umblau liberi pe pământ !

 

Printre multele amintiri şi faze de mult timp uitate, a fost şi una care e de povestit la nepoţi…

 

S-a petrecut acum vreo 10-12 ani…  Era perioada când limbajul nostru era format doar din câteva cuvinte :  pizdă, cur, ţâţe…  Iar în creier bântuia obsesiv o întrebare :  „ Noi ce mai futem ? ”  …

Nu conta că tipa era cocoşată, că târâia un picior, că avea un ochi de sticlă…  Dacă avea gaură şi ne lăsa să o exploatăm, precum Emil Racoviţă, totul era perfect !  Cred că din acest motiv am şi urmat cursurile liceului cu acelaşi nume.

Băi, era un liceu de pizde  ( pe vremea mea, acum nu mai ştiu ) …  În clasa mea erau 7 băieţi, şi eram mulţi !  Puteam juca un  „ Câte ouă are baba ? ” …  Dar erau şi clase unde erau numai doi…  Ăştia ce făceau ?  Unul era perna, unul stătea capră, da’ cine pula mea mai sărea !?!?!  Bine, au rezolvat problema jocurilor de echipă :  până au terminat clasa a XII-a, unul se tundea ca o fată, celălalt se purta ca una :  „ Hai, măi, mă laşi cu de astea ? ” , bineînţeles cu gesturile de rigoare !  Puteau juca liniştiţi elasticul, sfoara, sau cum dracu’ se mai chema jocul ăla !

Deci aţi reţinut ideea, în creierul nostru era numai  „ Pizdă, pizdă, pizdă, ţâţe, ţâţe, ţâţe, futut, futut, futut ! ” …

1

 

Revenind la postul de azi…

 

Era vară…  Eram în faţa blocului cu mai mulţi prieteni din bloc şi jucam table, cu curul pe treptele de la intrarea în bloc…  Câştigătorul rămânea la masă, ca să poa’ să joace toţi…

Băi, şi în timp ce jucam cu unu’ Mircea, şi era partida mai încinsă, la un moment dat se ridică ăsta, fără să zică nimic, şi se îndreaptă spre una…

În viaţa mea nu mai văzusem, şi nici nu mi-a mai fost dat să văd  ( Spre norocul meu ! )  o femeie mai urâtă ca aia :  Mică de statură, grasă  ( Ori în picioare, ori pe o parte, era acelaşi lucru : era rotundă ! ), negricioasă, strâmbă din încheieturi, cu păr pe faţă, cu un ochi la slănină şi cu unul la făină…  Dinţii parcă erau aruncaţi cu praştia :  dinte, pauză, lipsă, gaură, dinte…  Picioare strâmbe…  Cred că dacă o vedea, până şi Quasimodo o rupea la fugă !

 

Dragi cititori, deci era aşa de urâtă că, dacă ar fi trăit pe vremea Inchiziţiei, ar fi ars-o ăia pe rug numai pentru cum arăta, chiar dacă nu era vrăjitoare !

 

Şi tipa asta era cu doi copii :  unul în cărucior, iar celălalt mergea pe lângă ea…

 

Deci Mircea se ridică, fără să spună nimic, şi se îndreaptă spre ea…  Distanţa fiind foarte mică  ( aproximativ 5 metri ) , am auzit tot dialogul dintre ei :

Mircea   :   Bună ziua.

Arătarea :   Bună ziua.

Mircea   :   Nu vă supăraţi, copiii sunt gemeni ?

Arătarea :   Nu, domnule.  Cum să fie gemeni ?!  Băiatul are aproape 5 ani, iar fetiţa 4 luni…  Dar de ce mă întrebaţi ?

 

Şi aici a urmat faza monumentală…

 

Mircea   :   Nu sunt ?  Eram şi eu curios :  cine te-a futut pe tine de două ori !?

 

Noi am rămas interzişi şi ne era ruşine de ruşinea lui…  Arătarea a rămas năucă, blocată vreo 10 secunde, privind la Mircea, care se îndrepta liniştit spre noi, ca şi cum nimic nu s-ar fi petrecut…

S-a aşezat pe treapta scării şi foarte relaxat întreabă :  „ Cine e de dat cu zarul ? ”

 

De atunci, am mai văzut multe femei, mai mult sau mai puţin urâte, dar nici una nu s-a comparat cu aia !  Nici nu vă puteţi închipui…  Dar ca să vă faceţi o idee despre cât de urâtă era, vă spun doar că aia din imagine ar fi câştigat lejer titlul de Miss Univers în faţa ei !

 

Nu aş fi futut-o nici cu pula celui mai mare duşman al meu !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

3 Responses to Gemeni sau siamezi ?

  1. Iustin says:

    Dacă Mircea nu era genul de mucalit adevărat, gestul îi era catalogat drept dovadă a impertinenței infantile; dar astfel a spart atmosfera cu o adevărată explozie de umor;
    mă întreb dacă arătarea a savurat cât de puțin și ea în sinea ei acolo acest moment.. sau mai bine zis nu cred că i-o fi căzut chiar deloc bn.

  2. tzunoi says:

    Nu prea a fost comica faza… Nu ne-am amuzat noi, deci ma indoiesc ca aratarea a facut-o !

  3. Iustin says:

    în orice caz.., pe mine m-a binedispus prin felul cum ai redat-o.

Lasă un răspuns

