Dilema de luni.

 

1

 

Aseară am fost la un prieten…  După ce am plecat de la el trebuia să mai trec pe la cineva, şi, după ce mă săturasem de aşteptat în staţie un maxi-taxi în care să încap şi eu, şi, fiindcă nu aveam chef să iau taxiul doar pentru 2 minute de mers, da’ nici pe jos nu prea pofteam să merg, m-am urcat în tramvaiul 43, care tocmai oprise în staţie…  Da, numărul are legătură cu anul în care au fost fabricate şi puse pe şine, sau cel puţin aşa cred eu, pe baza faptului că, atunci când eram mic, mergeam cu aceleaşi tramvaie, şi erau tot vechi…  Asta era acum vreo 25 de ani !

Odată cu mine, a urcat în tramvai şi un băieţaş de canal, cu punga cu aurolac în mână…  Şi a început să-şi cânte  ( mă rog, urla )  vechiul repertoriu :  „ Mamelor din lumea-ntreagă … ”  Dar publicul era aparent afon şi nu i-a apreciat boemia cu hârtii foşnitoare ( adică plasticuri frumos colorate )…  S-a gândit el să mai facă nişte atmosferă, să-i mai destindă pe zgârciobi…

Se uită la o gagicuţă şi îi spune  „ Nu te mai uita aşa la mine, că mă deochi ! ” ,  după care îi propune să-i arate sexul…

Gagicuţa mai era cu una, ambele fetiţe de cartier…  Se uită la el cu neîncredere, îl asigură că nu doreşte să-i vadă genitalele, apoi investighează problema drogului din pungă, prin întrebări clasice :  „ De ce te droghezi ? ”  ,  „ Cum e ? ”  ,  „ Ce simţiţi voi când trageţi din sticla aia ? ”  ,  „ Cât dai pe ăla ? ”  ,  „ Ce cantitate trebuie să tragi ca să te ameţeşti ? ”  ,  „ De unde iei ăla ? ”  ,  etc. …  Mai ceva ca un interogatoriu la poluţie !

Aurolacul, receptiv, răspunde mucalit la întrebări şi o asigură că e foarte mişto, şi chiar îi oferă o priză din punga lui…  Puştoaica refuză şi îl întreabă din nou cum e când trage.  Aurolacul îi spune că visează mişto, tot ce vrea el…  Asta nu se lasă şi cere detalii  ( Deja începuse să mă streseze pe mine ! ) :  „ Şi ce visezi tu, de te droghezi mereu ? ”

Aurolacul îi răspunde, cu un zâmbet pofticios :  „ Păi, femei, maşini, o casă, mâncare… ”

Asta înseamnă că toţi românii prizează aurolac sau sunt dependenţi de alte droguri !??!

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

One Response to Dilema de luni.

  1. Iustin says:

    la asta cred majoritatea că sunt elementele care trebuie să rezume viața lor: ceva palpabil, un acoperiș deasupra și-un jas baban.

Lasă un răspuns

