Apocalipsa lu’ fâsss !

 

1

 

 

M-au spart ăştia în ultima lună cu ştirile lor apocaliptice…  Că pe 21.12.2012 lumea se va sfârşi, că aşa a scris sculptat unul în piatră, acum vreo 1500 de ani…  Măi, să-ţi fuţi una !!!

 

Na, că a trecut aproape o săptămână şi încă nu s-a întâmplat nimic…  Nu tu ploaie de meteoriţi, nu tu asteroid gigant, fără cutremure uriaşe sau erupţii vulcanice, fără inversarea polilor magnetici sau eră glaciară  ( decât dacă mai fac ăştia de la Pixar vreo continuare ) …  Nici măcar invazie extraterestră nu a fost.  Nimic !  Zero barat !

 

Partea proastă e că peste tot în lume au fost destui tâmpiţi care au pus botul…  Unii s-au sinucis de teama a ceea ce va urma, alţii au făcut stocuri uriaşe de alimente, cu speranţa că vor supravieţui  ( Hai să fim serioşi, nu te poţi ascunde de furia naturii, oricât ai încerca ! ) , câţiva s-au baricadat precum şobolanii prin cotloane săpate în pământ; alţii şi-au donat averile, în speranţa unui trai mai bun pe lumea cealaltă, iar unii şi mai fraieri au făcut împrumuturi pe la bănci, ca să ducă o viaţă de huzur în ultimele zile…  Ei bine, ăştia au cam belit pula, că Apocalipsa cea mediatizată n-a venit şi vor trebui să dea banii înapoi !  Succes !!!!

 

Eu cred că Apocalipsa asta se îndreaptă spre noi, numai că circulă cu un tren de la CFR Călători…  Deci, până ajunge la noi, vom fi de mult timp oale şi ulcele !

 

Cel mai mult mi-a plăcut ştirea despre un grup de vreo 30 de români  ( Ca de obicei, românii sunt cei mai tari la tâmpenii de ăstea ! ) care s-au hotărât să se baricadeze într-o cabană, în nu ştiu ce staţiune de la munte…  Bine că nu şi-au dat numele, altfel îi râdeau şi curcile !

 

Deci românaşii noştri au închiriat cabana şi, în cel mai mare secret, au început pregătirile pentru Apocalipsă…  Erau de prin Bucureşti şi Sibiu, dacă am reţinut eu bine, deci oameni cu pretenţii…  Dar nu asta e important…

 

Câteva zile şi-au cărat provizii :  conserve, pâine, zahăr, ulei, fasole  ( În caz că gazele apocaliptice nu erau destul de toxice, contribuiau şi ei la asta pentru a remedia situaţia ! ) etc. …  În total, din spusele administratoarei cabanei, suficiente alimente pentru vreo 2 luni, pentru vreo 30 de inşi…  Că aşa ştiau ei, că Apocalipsa în România durează numai 2 luni…  Minte de limbrici !

 

Au mai adus cu ei un generator electric şi vreo 4000 de litri de motorină…  Suficient pentru vreun an jumate  ( Asta dacă generatorul nu era luat la ofertă şi se bulea din prima zi ! ) …  Deci, până acum, avem mâncare pentru 2 luni şi electricitate pentru un an jumate…  Logică de absolvenţi de Spiru sau de creier de râmă !

 

După ce şi-a strofocat creierul câteva zile, lu’ unu’ i-a băşit mintea o idee :  „ Bă, da’ noi cum ne protejăm împotriva efectelor Apocalipsei ?! ”  Şi ceilalţi se uitau la el precum melcu-n priză…  „ Vă spun eu cum :  lipim folie în geam ! ” , decretă salvatoru’ lu’ peşte stricat…  Că dacă era să se lase cu meteoriţi, ce făceau, vorbeau ăştia între ei :  „ Bă, ăştia au folie în geam, hai să mergem şi să nenorocim următoarea casă…  Ştii bine că cel mai mult mă sperie folia din geam ! ”   Sau, dacă erau cutremure puternice :  „ Băi coaie, pe asta nu avem cum s-o dărâmăm, că are folie la geamuri ! ”

 

Gândire de lindic !  Oare cum de mai sunteţi în stare să vă priviţi în oglindă !?

 

 

2

 

Bine, dar şi ăştia din media au alimentat toată nebunia asta…  Au prezis până şi ora exactă când Apocalipsa va lovi România :  13:11 !  Să-mi fut una, de la Hâncu, cu celebrele lui cutremure devastatoare, nimeni nu a mai fost atât de exact !  Şi eu, uneori când mă duc la budă, nu ştiu dacă voi trage o băşină sau nu !

 

„ Bună ziua, transmitem în direct din Piaţa Prostituţiei…  Afară este foarte frumos şi s-ar părea că nu vom avea ninsori de Crăciun, dar oricum nu mai contează, pentru că în 5 minute vom lua interviu Apocalipsei, în direct şi-n reluare numai la Zero TV !  Staţi aproape ca să aflăm cu ce gânduri ne vizitează, apocaliptice sau nu ! ”

 

Citeam şi pe net, şi mă minunam de prostia unora…  Unul a aruncat o pastilă că pe 21 Decembrie nu va mai răsări soarele…  Nu asta e faza dură, ci miile de fraieri care l-au crezut şi au pus botul !

 

Să vă spun eu care e faza cu calendarul mayaş, care a declanşat toată isteria asta…  Cică atunci când, pe când se făurea celebrul calendar, s-a dus sculptorul la regele mayaş, împărat, sau ce o fi fost el…

 

„ – Preamărite, iar mi s-a terminat marmura…  Mi-a ajuns doar până pe data de 21.12.2012 …  Şi luminăţia voastră doreşte un calendar pe 20 000 de ani !

– Ia mai dute-n pula mea cu marmura ta cu tot, că m-ai disperat !  Lasă-l aşa, că noi oricum vom fi morţi de mult timp, şi n-au decât să ne sugă cenuşa, dacă nu le convine ! ”

 

 

Fiecare şi-a petrecut apocalipsa cum l-a dus capul…  Eu pe 21 m-am sculat trezit  ( Şi într-adevăr soarele nu răsărise, dar a făcut-o la ora când trebuia ! ) ,  mi-am fumat veşnica ţigară, m-am pregătit şi apoi am plecat la serviciu  ( Unii dintre noi mai trebuie să şi muncească, ca să meargă lucrurile în ţara asta ! ) , unde m-a prins fatidica oră…  După ce am plecat de la muncă, m-am oprit şi am băut o bere cu o dragă prietenă  ( Am toastat în cinstea Apocalipsei şi a reuşitei ei de a lua sala pentru carnetul de şofer )  şi apoi am mai avut treabă prin oraş…  Seara m-am culcat liniştit şi m-am trezit tot în patul meu, nu la loc cu verdeaţă sau cazane cu smoală !

 

 

 

Fiecare are propria Apocalipsă căreia trebuie să îi facă faţă, deci nu mai puneţi botul la apocalipsele altora…

 

 

 

Ne vedem auzim citim la următoarea Apocalipsă !

 

 

 

P. S. :  Apocalipsă sau nu, bucuraţi-vă de fiecare clipă petrecută alături de cei dragi, şi împreună de viaţă…  Pentru că nu e cu repetiţie !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

