Câte ouă are baba ?

 

 

 

Azi m-am întâlnit cu un fost coleg de liceu.  Nu m-am mai găsit cu el după terminarea liceului…  Deci sunt mai bine de 12 ani de atunci…  Chiar credeam că e plecat din ţară.

 

Şi am rămas şocat…

 

Tipul era belea în timpul liceului…  Era mereu în mijlocul acţiunii…  Miezul la dodaşcă…

 

Şi mi-am adus aminte de două faze monumentale…  El a fost personajul principal…

 

O să-l numesc Bulă.

 

Dragi cititori şi cititoare, poate vă mai aduceţi aminte perioada aia din liceu când majoratele se ţin lanţ…  Pe vremea mea, cine făcea petrecerea la restaurant, era cineva…  Marea majoritate făceau bairamul acasă, şi îngrămădeau în două camere vreo 30 de inşi şi inse, mai ceva ca sardinele în cutie !  Dacă era iarnă, era mai bine, dar dacă era vară, atunci să te ţii…  Îţi fierbeau şi ouăle din chiloţi !  Dar era frumos…

 

La una dintre paranghelii, cam pe la ora 3:00-3:30 Bulă a disparut total şi definitiv…  Era sâmbătă spre duminică…  A apărut la şcoală abia miercuri, cu ditamai cucuiele în cap şi cu o frumuseţe de oblon la ochi, de parcă urcase în ring cu Moroşanu şi îl înjurase de mă-sa…

 

L-am întrebat ce păţise, credeam că după ce plecase de la bairam îl ciomăgise cineva pe drum…

 

Dar nu…

 

Ne-a povestit ceea ce se întâmplase de fapt…  Fiindcă o luase pe ulei şi ca să nu se facă de cacao şi să strice petrecerea sărbătoritei, a hotărât să plece acasă şi să se culce…  Numai că pe drum băutura i s-a urcat şi mai mult la cap şi a ajuns acasă rangă şi mai mult în patru labe…

 

Ce-o fi trecut prin mintea lui după ce a intrat în casă, că s-a hotărât să intre la ai lui în cameră ca să-l întrebe ceva pe tat-su…  Tat-su care era combinist de-o viaţă şi se trezea la prima oră ca să prindă convenţia…

 

Numai că în dimineaţa aia, ai lui aveau alte planuri…  Şi profitând de faptul că unicul lor fecior era plecat la o petrecere, de unde trebuia să se întoarcă abia pe la răsăritul soarelui, s-au gândit să o pună de una mică…

 

Deci Bulă deschide uşa, îi vede pe ai lui călare unul peste celălalt, în poziţia misionarului, şi ce face ?  Sare deasupra lor şi urlă cât îl ţin bojocii :  „ CÂTE OUĂ ARE BABA ???? ” …

 

Mă-sa era să facă infarct, iar tac-su i-a arătat că are două picioare şi două mâni muncite o viaţă în combinat…  Prin urmare până luni seara nu s-a putut da jos din pat, iar vreo 2 săptămâni i-a fost ruşine să dea ochii cu babacii lui…

 

Faza doi…

 

Pentru cititorii din Galaţi, poate vă mai amintiţi de celebra discotecă Max, din Casa de Cultură a Sindicatelor…  Unde se aduna toată crema urbei…  Mă refer aici la crema de zahăr ars !

 

Eram în clasa a XII-a, iarna…  În discoteca amintită mai sus…  Bulă iar era afumat…

 

Ştiţi cum era…  Vroiai să faci o dedicaţie unei gagici, te duceai frumos la DJ, îi băgai frumos un bănuţ în buzunar, şi tipul behăia frumos în microfon urarea pentru aleasa ta…

 

Deci Bulă se duce la DJ, îi dă bănuţii, dar îi spune că vrea să facă urarea personal…  DJ-ul îi dă microfonul, Bulă îşi drege glasul şi lansează dedicaţia :

 

BUNĂ SEARA, ŢĂRANI !!!!

 

S-a lăsat o linişte în discotecă, de nici în cripta lu′ Dracula nu e aşa silence…  Abia am reuşit să-l scoatem întreg de acolo…  Dar am încasat-o noi pentru el  ( Dar asta e altceva de povestit…  Poate o voi face vreodată. ) …

 

P. S. :  Tipul e acum poliţist în Bucureşti la Crimă Organizată !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

