O dimineaţă perfectă

 

 

Ador să dorm…  Ador să dorm bine, într-un semi-întuneric, cu gajica caldă alături şi cu vise diverse…  Ador să dorm fără limite dar, dacă trebuie să existe, atunci ador să mă trezesc exact când sună alarma, nu înainte.  Şi nu apreciez deloc dacă-mi întrerupi somnul ăla pentru motive fără motiv.

 

Nu mă culc înainte de 3 din noapte, din principiu… Principiul conform căruia oricum n-aş adormi !  După 3, cu bătaie spre 4, 5 sau 6, există şanse să adorm…  Dacă nu adorm, mă-ntorc de pe o parte pe alta, număr, spun poezii, mă aşez şi-n cap, poate-poate…  Mai aprind veioza, mai aprind o ţigară, perna-i prea moale, pledul prea scurt, patul prea mic, mă rog, d-ăstea de om care vrea s-adoarmă, da′ nu poate.  Şi-ntr-un final glorios, reuşesc…  Mai contează că se luminează afară, că s-au apucat cocoşii să cânte, că unii încep serviciul ?  Nu pentru că, finalmente, eu dorm !

 

Conştiincios, am alarma setată, pentru că nu pot dormi o veşnicie, şi e musai s-ajung şi la muncă…  Şi sună alarma…  Sună ca nebuna şi-mi ia ceva timp să mă prind cine e, ce vrea şi de ce nu se opreşte.  Ţi s-a-ntâmplat să răspunzi la telefon, şi de fapt să sune alarma ?  Mie da…  Şi invers !

Un calcul simplu îmi spune că-mi permit să mai dorm 15 minute…  Şi-i dau de lucru, să mai sune o dată.  Cele mai profunde 15 minute de somn.  Adorm instant, cu vise şi cu tot tacâmul…  Şi mai sună o dată, şi-o mai amân cu 5 minute, şi tot aşa până mă prind că, dacă nu mă dau în secunda aia jos din pat, nici teleportarea nu mă mai ajută !  Da′ reprizele ălea de somn mă fac să funcţionez, şi-mi încarcă bateriile, dar mă şi obosesc, pentru că-i somn fracţionat, cu porţia…

 

Revenind la postarea de azi…

Aşa că dormeam eu, adorând să dorm…  Era bine cum numai în somn poa′ să fie şi nici nu-mi venea să mă întorc de pe-o parte pe cealaltă, atât mi-era de lene.  Când da, diavolul dimineţilor mele începe să sune…  C-un semi-ochi mă uit…  Până să realizez că nu cunosc numărul, s-a oprit.  „ Ei, e greşeală ” îmi zic, şi dau să-mi continui somnul liniştit.  Din nou…  Mai scurt de data asta…  Bip…  Şi sun, nu de alta, dar existau două variante :  să fie foarte important, sau să continue să mă bipăie.

– Bună ziua, mă scuzaţi că am dat bip, dar aveţi un colet şi vroiam să ştiu când vă găsesc acasă, şi bla-bla-bla, adresa, bla-bla-bla, coletul, bla-bla-bla…

Mult…  Mult bla-bla-bla, din care n-am priceput decât jumătate, dar serios acum, de când firmele de curierat dau bip când trebuie să-ţi aducă ceva ?  În stilul ăsta, şi ăia de la Orange or să dea bip când vor să-ţi propună un nou abonament !

 

Evident că a mai sunat o dată când a ajuns, pentru că a sunat aiurea la interfon, şi normal că nu răspundea nimeni, şi-a trebuit să-mi părăsesc bârlogul pentru a prelua pachetul cu faţa mea, care trebuia musai să fie a mea şi să se potrivească cu moaca din buletin, şi-a fost frig, şi i-a luat 10 minute să copieze de două ori seria buletinului, şi numai gânduri evlavioase îmi treceau prin cap în timp ce îngheţam şi băteam răbdător din picior…

Şi pe bune că am impresia că, dacă e să-mi strice din ăştia dimineaţa, se vorbesc între ei să mi-o strice de tot pentru că da, când s-adorm mai vin vreo trei mesaje cu  „ Vi s-a emis factura… ”  şi  „ Aveţi ocazia de a câştiga… ”  şi nu mai ştiu ce altă promoţie…  Şi da, când finalmente s-au liniştit şi-am zis şi eu c-apuc să dorm în continuare, a sunat alarma !  Happy-happy-joy-joy !!!
Dacă mai are cineva vreo urmă de îndoială, dorinţa mea majoră e să apuc să buginesc klumea…  Să dorm, să mănânc, să mai dorm puţin şi dup-aia încă puţin, şi tot aşa, până la capăt…

 

Da′ se poate ?  Nu se poate !

 

Că Orange-ul se tot se gândeşte să-mi strice mie utopia…

 

 

P. S. :  Dilema mea e următoarea :  de ce nu pot adormi când mă aşez în pat ?  Sau de ce nu pun alarma la ultima oră, aia gravă, ca să nu mă mai simt atât de masochist, pentru că mă joc şi cu nervii, şi cu corazonul meu ?

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

