Lovesongs kill me

 

 

Am crescut cu muzică la magnetofon…  Mai târziu pick-up şi, mult mai târziu, casetofon şi casete…  Muzica de pe bandă m-a definit.  Fără să ştiu cine cântă sau ce…  Am învăţat engleza de la desene animate.  Şi, cu engleza aia, am început să pricep ce ziceau ăia prin versuri…

Ziceau de toate, ce-i drept…  Despre Ma Baker şi Rasputin, despre un submarin galben, despre cum se plânge-n ploaie, da′ cel mai mult se bătea apa-n piuă pe  „ Love ”  .

Love Hurts, Still Loving You, Love Me Tender, Somebody To Love, What’s Love Got To Do With It, I Just Called To Say I Love You şi multe altele, în acelaşi stil…  Neuronii de sub 10 ani nu pricepeau mare lucru.  Era aşa, ceva ce se întâmplă când creşti, când ai multe lumânări pe tort, şi când ai chef să suferi şi să cânţi despre asta.  Pentru că majoritatea, pe lângă  „ Love ” , conţineau şi tragedie, şi nervi, şi tot felul de chestii destul de grele şi de complicate.

Nu mi-am bătut prea mult capul…  Am zis că e exact cum nici poveştile nu sunt adevărate, sunt doar basme de adormit copiii.  Fantezie…  Ficţiune…  Le ascultam cam cum am citit Dune :  cu plăcere, de mai multe ori, da′ fără să mă gândesc că ar putea fi vreodată real.

Şi ghici ce ?  Sunt reale !  Toate versurile, toate în felul lor, toate la timpul lor sau într-o anumită situaţie, sau măcar pentru o fracţiune de secundă…  Dar sunt reale.

 
P. S. :  Acum, dilema mea e următoarea…

 

Asta înseamnă că şi Dune e real !?!?

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

