S-O PIPăm ACTual

Până de curând, românii habar n-aveau ce-i aia SOPA, PIPA sau ACTA.  Erau 3 cuvinte, 4 litere, nişte chestii care apăreau peste tot…
Mda…  Bla-bla-bla, îngrădire, n-ai voie, nu downloada, bla-bla-bla, amendă, închisoare, bla-bla-bla, fără torrente, fără pirate bay, grav, critic, de nesuportat…

Recunosc cinstit că nu prea contribui la bunăstarea artiştilor.  Iau ce-mi place, ascult, triez la sânge, prea puţini sunt cei care mă fac să vreau să am tot albumul.  Cred că-i pot număra pe degetele de la o mână.  Altfel, câte o melodie, şi-atât…
Cu filmele e mai grav :  cum aflu de câte unul şi mă-ncântă descrierea, cum vreau să-l văd.  Şi, de cele mai multe ori, nu merită osteneala.  Descrierea e mai genială decât filmul.  Neeext !

 

Pentru a cumpăra toate filmele care mă încântă la prima vedere, ar trebui să fiu proprietarul unui cinematograf…  Pentru a cumpăra toate albumele care au o singură piesă care-mi place, ar trebui să am un studio de înregistrări.  Şi nici aşa nu cred că m-aş ajunge.  Poate doar dacă aş fi Carlos Slim .

SOPA, PIPA sau ACTA…  Mai vine şi Google-ul cu noua politică de confidenţialitate…  Cică o să ştie mai multe despre mine decât gajica mea !  Fie, trec şi peste asta…  Mai vine şi facemucul cu noul timeline obligatoriu…  Mă simt ca la facultate, unde aveam obiecte opţionale, da′ care erau, de fapt, obligatorii !  Mă simt prizonier în propriul meu net.  Ce mai lipseşte ?  Să mă trezesc dimineaţa şi să aflu că am parolă la comp…  Că şi-a ales-o singur şi tre′ să-mi bat capul ca s-o aflu !  Sau nu, pentru că d-asta s-a autoparolat !

 

BRRR !  Coşmar de-a dreptul !

Pân` la următorul coşmar, la revedere !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

