Am revenit !!!!!!

Salutare la toată lumea !

Nu am fost plecat pe nicăieri, nu am luat hotărârea de a nu mai scrie nimic, ci doar aşa a fost să fie…

Vă explic pe scurt ce s-a întâmplat…

Reinstalat sistemul de operare, pierdut parola din calculator…  Parolă care era notată într-o agendă…  Pe care am pierdut-o, bineînţeles !  Agendă unde era notată şi parola contului de mail de pe care m-am autentificat când am făcut blogul !  Ce vreţi, diferite conturi, diferite parole.  Nu sunt ca ăia care au zece mii de conturi şi aceeaşi parolă…  Ai intrat pe un cont, ai intrat în toate !

Chiar mă gândeam să transfer totul pe alt blog, când m-a sunat un prieten că mi-a găsit agenda…  Noroc că vinde maşina şi a făcut curat prin ea.  Era căzută sub banchetă.  Cum dracu′ o fi ajuns acolo, numai ea  ( agenda )  ştie !

Dar staţi liniştiţi, între timp am scris diverse chestii, care vor fi postate cât de curând…

Mai întâi am fost curios să văd câţi oameni au mai vizitat blogul, având în vedere că nu am mai postat nimic de juma de an…

Şi am rămas cu gura căscată ca la dentist…  În afară de cei care au intrat, ştiind exact despre ce e vorba, sunt şi cei care ajung aici din întâmplare, căutând ceva pe goagăl, ca toată lumea…

Dar priviţi ce caută !

 

P. S. :  Căutările sunt din date diferite.    Click pe poze pentru a mări imaginile.

 

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

