Lecţia de bun simţ… Sexual !

 

Nu că nu m-ar citi destulă lume, dar m-au apucat iar pandaliile…

 

Ceea ce văd şi aud în jurul meu e, pur şi simplu, prea mult pentru intelectualitatea mea.

 

Boilor !
Voi aborda futaiul…

 

Subiect de interes internaţional, preocuparea primordială a câcaţilor cu ochi, de maxim 18 de ani, cu un IQ mediu spre mic…  Care nu ştiu cât de des se pun faţă în faţă cu o sarcină neplanificată.  Bine că s-a redus şi s-au înăsprit condiţiile de acordare a concediului maternal, că altfel toate jegoasele care stau cu cracii în sus, fără să se gândească măcar la prezervativ sau alte metode de contracepţie, s-ar înmulţi ca păduchii laţi, de care probabil şi suferă !

 

 

Inconştient, că doar se spală…  Din an în Paşte !
Ideea principală este că, dacă te fute, ai ocazia să rămâi borţoasă…  Lichidul ăla incolor, de lubrifiere, ARE spermatozoizi…  Mulţi…  Poate fecunda !

 

Te retragi la timp, înainte să-ţi dai drumul…  Replică de om prost şi incult !  Te-ai fi retrăgând, matale, dar duduia tot poate veni peste două luni la tine, bocind şi cu atacuri de panică, legate de faptul că încă  „ nu i-a venit ” …

 

Altă replică de om prost şi incult !

 

Şi tu o acuzi de faptul că e curvă şi ca s-a futut şi cu alţii, că doar nu se putea să  „ rămână ”  ( replică de om prost şi incult ) , din moment ce tu te ai retras în plină glorie ejaculatorie…

 

Dobitoc infect, care nu merită coaie, darămite să mai şi fută !

 

Tu ai îngravidat-o, cu tot cu retrasul tău !

 

Metoda asta rurală, ţărănească, antică, veche, cu şanse de reuşită 50–50, mă face să-mi ies din minţi…

 

De ce te-ai abţine ?

 

De ce să nu porţi un câcat de prezervativ pe pula aia infectă, care nu merita în veci să fută, sau bagaboanta să nu ia o folie de anticoncepţionale ?
Păi, nu, că nu simţi nimic, dobitoc animalic şi primordial, sau că te îngraşi, vită proastă, nimfomană şi neinformată !
Sunt zeci de metode contraceptive, care nu împiedică pe nimeni din a se bucura de deplinătatea acelui futai ţărănesc, rural, sec şi comunist…

 

Că atât puteţi voi, ăştia care va retrageţi…  Şi proastele voastre nu merită niciun orgasm vreodată !
Amintesc steriletul, plasturele cu progesteron, diafragma, ovulele sau foliile cu spermicid, şi deja redundantele prezervative sau c.o.c.-uri…
Nu meritaţi să vă futeţi !

 

Din cauza voastră, că sunteţi nişte ţărani care nu se gândesc la consecinţe şi trăiesc pe spatele unor mituri, gen  „ Dacă e virgină, nu rămâne ”  sau  „ Dacă îmi dau drumul afară, tot nu rămâne ” ,  ori  „ Dacă mă piş înainte de al doilea număr, nu rămâne ” ,  mă gândesc din ce în ce mai serios să emigrez !

 

Copiii mei nu or să se joace cu retardaţii tăi, făcuţi la beţie !

 

Copii din labă şi căraţi de muşte !

 

Punct !

 

 

 

P. S. :  Dacă vrei să te fuţi fără griji, dar să fie naturel, skin on skin, mai ai două posibilităţi :  fie îţi faci tu o vasectomie, fie îşi leagă ea trompele  ( nu trompetele ! )…  După asta, puteţi să vă futeţi până ţi se ia ţie pielea de pe pulă sau îi sar ei flocii de la pizdă !

 

Ambele metode sunt reversibile !

 

Dar nu mai umpleţi centrele de plasament cu copii abandonaţi prin maternitate, pe lângă garduri sau prin WC-uri !

 

Futeţi-vă cu cap şi responsabilitate !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

4 Responses to Lecţia de bun simţ… Sexual !

  1. Maia Andu says:

    auzi daca ce ai scris tu aici nu e ceva fff cunoscut de multime, inseamna ca lumea nu a facut decat 2 clase ca trenul, asta se invata in clasa a VIII-a. cel putin eu am invatat. Eu nu sunt nici pro , nici contra anticonceptionalelor, eu una nu le suport, si daca vrei sa mai stii ceva iti zic din sursa sigura,…cacatele de anticonceptionale ne murdaresc noua apa, si copiii de 10 ani azi arata de zici ca au 16
    fetele, …baietii incep tot mai mult sa aiba niste comportari eronate, si ma rog de ce???,….te-ai intrebat?,….hormonii din anticonceptionale, in germania iau fete de 12 ani deja, si nu numai, vroiam doar sa zic ca hormonii nu se distrug prin fierbere, sau prin reciclarea apei. Eu sunt mai de acord cu prezervativul, sau methoda calendarului, sau f usor in ziua de azi sunt teste speciale care iti indica ziua fertila, sunt ca si testele de sarcina, poate sunt cam costisitoare pt unii, habar n-am. ca doar luna e lunga, si ziua de” empfängnis” e doar una, bine daca incepi sa-ti cunosti corpul , ca femeie, iti dai seama cand a avut deja loc ovulatia, ajunge pt azi.

  2. Maia Andu says:

    deci vii la mine?? pai alta solutie nu prea ai, sau nush,…..

  3. Maia Andu says:

    cred ca am vrut sa zic purificarea apei, sau asa ceva, dar tu ai inteles na, ca sunt unguroaica si altele, …..asta e,….hormonii aia femini nu sunt distrusi in nici un fel, nici prin fierbere etc, deci noi ca vrem ca nu papam toti din ele, prin apa,…gata numai am chef de vb azi

  4. Ghizmo says:

    educaţie sexuală mai „legală”.
    să înveţi cum să preîntâmpini consecinţe este la fel cu a predetermina cauza lor.
    comparaţie: escrocherii adevărate – furt legal.

Lasă un răspuns

