Gajica mea…

 

Am constatat că despre noua parteneră nu am spus nici pâs…

 

 

Este timpul, deja am studiat-o vreo două luni şi trebuie să notez rezultatul cercetărilor.

 

 

O să încep prin a vă spune cum am cunoscut-o…
Un om timid, asta sunt 🙂 …  Totul la mine e calculat la centimetru…  Deh, asta e, nu pot avea şi pretenţia perfecţiunii !

 

Secretul meu e unul banal, şi anume că îmi place la nebunie de ea…  De fapt, mi-a plăcut de când am văzut-o prima dată, în autobuzul cu care călătoream în obositorul drum spre casă…  Mulţumesc din suflet pulelor ăstea din Consiliul Local, care au modificat traseele caşcarabetelor !
Îi priveam părul îngrijit, paltonul bine periat, cizmele lustruite şi căştile verzui din urechi, auzeam vag din ele o baladă sfâşietoare, şi tot ceea ce-mi puteam imagina, era dacă o să se adeverească ceea ce gemea solistul…  Dacă o să mă fută şi o să mă abandoneze…  Sau, în fine, o să fiu doar un simplu popas pentru ea !

 

Aveam un film pervers în cap, în care îi trăgeam două palme peste faţă, o luam de bărbie şi îi înfigeam un sărut fix pe buzele ălea întredeschise, pe care şi le tot umezea, parcă intenţionat, ca să-mi facă în ciudă !

 

 

A ridicat ochii şi s-a uitat la mine cu un dispreţ aproape evident, m-a măsurat fără vreo urmă de discreţie şi probabil şi-a zis, exact ca în Biblie,  „ E bine ” …  De ce spun asta ?  Pentru că, la fel ca în cele mai proaste filme americane, s-a scormonit în poşetă şi a scos o carte de vizită, pe care mi-a dat-o…
Dar nici eu nu m-am lăsat mai prejos…  Am citit bucata de hârtie, vădit lipsit de entuziasm, pentru că pe ea nu scria decât un număr de Cosmote…  Cosmote, prietene, reţeaua nemâncaţilor !
Mi-am zis că ar fi cazul să trec la acţiune, ca să nu consum un minut aiurea…  M-am proţăpit în faţa ei, şi atât i-am zis :  „ Bem ceva ? ” …

 

A bălăngănit excitată din cap, şi am coborât la următoarea…
Era în plină zi, dar sunt obişnuit să beau pe lumină, iar acum aveam cu mine o fată exact pe gustul şi dorinţele mele…

 

Care nu va fi doar ameţită de alcool, dar şi excitată !

 

 

 

Revin acum în prezent…
În primul rând, relaţia noastră o duce bine, pentru că adorm şi mă scol cu ea…  Scuze, mă trezesc 🙂 !  E ca un junghi în spate, dar care ajunge să nu te mai deranjeze, după un timp…  Ce dacă îţi trage pătura, se întoarce cocoşată cu fundul la tine şi e constant nemulţumită că te bagi în sufletul ei ?  Te adaptezi, că doar om eşti, şi afară e încă frig !  Unde-s doi, căldura creşte.

Nu pot să cred că mereu îi este foame !  Permanent, în capul meu, e flămândă…  În continuu îmi cere o listă a ceea ce e în frigider…  Am consumat zeci de kilograme de pâine şi caşcaval pe sandvişuri…  Am făcut o listă cu produse interzise…  Nu am mai comandat de la restaurantul chinezesc de-o viaţă !  Şi nici nu am să o mai fac, pentru că şi-a luat wok şi a învăţat să gătească mâncare thailandeză.

 

Şi, cu toate ăstea, te poţi scobi cu ea între dinţi…  I-am zis de nu ştiu câte ori că iroseşte mâncarea degeaba !

 

 

 Dacă aţi vedea-o când mănâncă :  e ca termita !

Spuneţi şi voi, nu haleşte degeaba !?

Eu i-am zis, ea mi-a răspuns că are arderile puternice…

Dar ce arderi poa’ să aibă ?  Doar nu e furnal de combinat !

E o maniacă a ordinii…  Dar o maniacă mai mică, o mini-nebunatică…. Casa e curată, pentru că o dată pe săptămână ea curăţă bucătăria şi baia, iar eu curăţ vreo două beri !

 

Nu e praf, nu e jeg, ştie chiar să asambleze şi mobila…

 

Ştie chiar şi de ce am mai cumpărat o telecomandă pentru televizor…  Nu i-a convenit, dar asta e…  Soarta !

 

Ştie să sorteze rufele…

 

Ştie chiar să pregătească o narghilea, spre deosebire de mine !

 

Se ocupă de flori…    Primeşte de mâncare !

Se joacă şi mă lasă în pace…

 

Citeşte…

 

Se duce şi la facultate…  Mai face un masterat…  Chiar nu mai ştiu câte are !  Şi nu e la Spiru, la fabrica aia de diplome pentru retardaţi !

 

Îi urăsc papucii ăia albi, un alb de spital…  Dar numai pentru că sunt pufoşi !

 

Are alergie la câini, în schimb are o mâţă !

 

A stat cu mine în patru labe, ca să curăţăm varul de pe gresie  ( tocmai văruise tavanul în bucătărie şi baie ) …

 

Mă ia în braţe când nu mă simt bine…

 

Ascultă Rammstein, Metallica, Bon Jovi, Faithless, DJ Tiesto…  Pe scurt, muzica pe care o ascult şi eu !

 

Ar trage cu mitraliera în noua generaţie de plozi, gen Miley Cyrus, Bieber, Taylor Swift, Jonas Bro…  Cum pula mea să asculţi aşa ceva ?  M-aş spânzura, doar nu sunt emo…  Ăia se taie !

Ca să n-o mai lungesc : femeia se fute, găteşte, citeşte…

 

Sufletul pereche, vă zic eu !

 

 

Acum, să vedem cât va dura minunea !
 

P. S. :  I-am pus o poză cu spatele, pentru că mi-a zis că se supără dacă pun una în care i se vede chipul, că o cunoaşte lumea şi să nu cumva să se râdă de ea…  Eu m-am conformat, doar nu vreau să mă cert iar cu ea…  De la ultima bătălie, au trecut doar două zile…  Ce dracu’ , măcar să treacă o săptămână până ne strângem iar de gât !

 

P. P. S. :  După postarea asta, iar dorm pe preş o săptămână !   Şi două săptămâni o să mănânc numai conserve !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

2 Responses to Gajica mea…

  1. Maia Andu says:

    de ce ai sters comentariul meu,…recunosc era cam rautacios, dar ce sa fac daca eu am gaurit macaroanele:)))

  2. Ghizmo says:

    devotament reciproc expres în devenire parcursivă expresivă

Lasă un răspuns

