Era odată un motociclist…

 

Era odată un bărbat îndrăzneţ, macho, liber şi avea părul lung…

Soţia lui l-a cunoscut, nu invers…  I s-a prezentat şi, oriunde mergeam şi noi, ea era deja acolo…

Sunt deja vreo 9 ani de atunci…

Pe vremea aia, el era un motociclist înrăit, purta numai tricouri negre, blugi crestaţi, ciocate şi avea părul lung…  Bineînţeles că avea şi un outfit pentru ocazii speciale !  La asemenea ocazii, purta un tricou negru, blugi crestaţi şi adidaşi albi…

Munca pe acasă era ceva rar, pentru că el era mereu cât mai departe, pe drumuri…  Dar îşi iubea viaţa, aşa cum era ea.

Deci, ea l-a cunoscut…  „ Tu eşti bărbatul din visele mele !  Eşti atât de macho, îndrăzneţ şi liber ! ”

Cu libertatea s-a terminat repede, pentru că au decis să se căsătorească…

De ce nu !?

Doar era un bărbat îndrăzneţ, aproape liber şi avea părul lung…

Bineînţeles, toate ăstea au durat numai până la nuntă !

Cu puţin timp înainte de eveniment, ea i-a spus :  „ Ai putea şi tu măcar la frizer să mergi, că totuşi vin şi rudele mele la nuntă ! ”

Orele treceau…  El zicea tot NU

După câteva zile şi lacrimi fără număr din partea ei, a lăsat de la el şi şi-a tras o frizură la modă, cu păr scurt…  Pentru că, în fond şi la urma urmei, o iubea, şi ce mai conta…  Doar era un bărbat îndrăzneţ, aproape liber, nu mai avea părul lung, dar era atâttttttt de dulce !

„ Scumpul meu, eu te iubesc, aşa cum eşti ! ” , a exalat ea…

Viaţa era în regulă, deşi la cap îi era puţin mai răcoare…

Au urmat luni de convieţuire paşnică şi duioasă, până când, într-o zi, nevastă-sa stătea în faţa lui, cu o sacoşă mare în braţe :  cumpărase o cămaşă, o helancă  ( La cuvântul ăsta deja am pielea de găină ! )  şi o pereche de pantaloni de stofă, nou nouţe, şi i-a zis :  „ Probează şi tu ăstea, te rog  ! ”

Au trecut zile, săptămâni, chiar nenumărate luni şi nenumărate şerveţele îmbibate cu lacrimile ei…  În cele din urmă, a lăsat de la el şi a început să poarte cămaşa, helanca  ( Brrrrr ! ) şi pantalonii de stofă…  Au urmat pantofii negri de lac, sacoul, cravatele şi pardesiul…  Dar era un bărbat îndrăzneţ, super mişto şi cu părul scurt !

Apoi a urmat cea mai mare luptă…  Lupta pentru motocicletă !  Bineînţeles că nu a durat mult, pentru că, în costum negru şi cu permanenta frecare şi ţopăială pe motocicletă, nu poţi lupta mult…  În afară de asta, pantofii negri de lac erau, de asemenea, o  „ forţă ”  fragilă !

 

 

Dar, ce mai conta, doar era un bărbat chipeş, aproape liber, conducea un combi şi avea părul scurt !

Cu trecerea anilor, au mai urmat multe alte bătălii, pe care el le-a pierdut în oceanul ei de lacrimi…

El spăla, el călca, el făcea cumpărăturile, a învăţat şlagăre pe de rost, bea vin roşu dulce şi făcea plimbările de duminică…  Pe Faleză…  Pe jos !

„ Şi ce-i cu asta !? ” , se gândea el…  Doar era un pămpălău asuprit, se simţea naşpa şi avea părul scurt !

Într-o bună zi, scumpa lui nevastă stătea în faţa uşii, cu valizele împachetate, şi i-a comunicat :  „ Te părăsesc ! ” …

Uimit şi şocat, a întrebat-o care este motivul…

„ Nu te mai iubesc !  Te-ai schimbat atât de mult…  Nu mai eşti omul pe care l-am cunoscut eu cândva şi de care m-am îndrăgostit ! ” , a răspuns ea, trântindu-i uşa în nas.

 

 

De curând, ne-am întâlnit cu ea…

Noul ei mascul este un motociclist păros, cu blugi crestaţi şi tatuaje…

Cred că ar fi bine să-i trimitem drept cadou o helancă !

Nu de alta…  Să se obişnuiască din timp, căci oricum asta va urma !

 

 

P. S. :  Axel, sper să nu te superi…  E prea tare faza ca să nu scriu de ea !

 

Lasă, altfel nu o întâlneai pe Georgiana !

 

Uite, de asta nu mă schimb eu pentru nimeni şi nimic…  Poate că o să mor singur…  Nu contează, măcar îmi trăiesc viaţa aşa cum vreau EU !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

Lasă un răspuns

