Condiţii pentru a fi partenera mea

 

E adevărat că, fără femei în viaţa mea, totul este sec…  Ştiţi cum se spune :  „ Nu poţi trăi cu femeile, dar nici fără ele ! ”

 

Da, ok, un date, două, trei, şi încă vreo trei pending

 

Şi tot mă plictisesc…

Care sunt condiţiile minime pe care trebuie să le îndeplineşti tu, femeie, ca să meriţi măcar o privire din partea mea, sau un schimb de replici  ( „ Bună… ”  „ Du-te dracului de bou ! ” ) ?

 
Ca să fiu clar :
–     Vârstă necesară :  26 sau peste, dar nu cu mai mult de 3 ani decât mine ;
–     Studii :  cu o clasă mai mult decât trenul… Glumesc !  Superioare, ca să am şi eu cu cine purta o discuţie, fără să te văd scărpinându-te la urechea dreaptă cu piciorul stâng ;  exclus cele cu facultate de trei ani, pentru retardaţi, cu examene susţinute on-line şi care nici măcar nu şi-au cunoscut profesorii !
–     Fizic :  atractivă, pentru mine ;  nu mă interesează părerea celor din jur…  Dacă eşti vreo fostă miss, primeşti puncte bonus ;
–     Cultură generală :  nu mă refer aici că e bine să cunoşti numele tuturor cluburilor din oraş şi programul pe care îl au, trebuie măcar să ştii să faci deosebirea dintre leuştean şi pătrunjel…  Şi nu, nu o să-ţi cer să-mi demonstrezi teoria relativităţii a lui Einstein, să ştii cine a declarat  „ Daţi-mi un punct de sprijin şi voi mişca Pământul din loc ” ,  sau să cunoşti toate elementele tabelul lui Mendeleev, inclusiv numărul lor atomic de masă !  Nu pot fi absurd, nici eu nu le ştiu pe toate…  Vreau doar să fim în stare să putem purta discuţii pe diverse teme, în afară de noile colecţii de papuci de plajă sau nuanţe de ojă crăpăcioasă !  Nu vreau să purtăm discuţii ca Becali  „ Zdreanţă – Hahaleră ”  şi domnul  „ Nu ştiu d-astea ! ”
–     Bun simţ :  măcar regulile de bază – răspunzi la salutul altor persoane şi te comporţi civilizat în societate, ca o adevărată doamnă, nu cum am păţit-o acum două săptămâni, când mi se terminase gazul la brichetă :  „ Nu vă supăraţi, îmi daţi şi mie un foc ? ”   „ Marş de-aici, sclavule, că am prieten !  Şi e de două ori cât tine ! ” …
–     Rezistenţă la băut şi clubbing :  să nu bei mai mult ca mine, iar dacă ştii că faci urât de la o singură bere sau pahar de altceva, atunci te limitezi la jumătate sau trei sferturi ;  dacă mergi prin cluburi, baruri sau terase, într-o săptămână, de mai multe ori decât de duci la serviciu, atunci  „ Ciao, ura şi la gară ! ” ;
–     Open minded :  „ Mergi cu noi peste trei ore ? ”   „ Unde ? ”   „ La mare ! ”   „ Hai că merg…  Numai să îmi iau costumul de baie ! ”
–     Să fii haioasă şi să ai simţul umorului ;  dacă la o petrecere ai fost stropită cu şampanie, din greşeală sau nu, să nu te închizi în baie şi să te lamentezi juma’ de oră la telefon că rochia e pătată şi ţi s-a stricat machiajul !  Îl stropeşti şi tu pe făptaş,  „ din greşeală ” , când prinzi momentul oportun !  Sau dacă eşti la patinoar şi cazi în fund, nu te ridici bocind cu lacrimi de crocodil, ieşi de pe gheaţă şi juri că nu o să mai pui patine niciodată în picioare !  Mă trânteşti şi pe mine cu curul de gheaţă atunci când te ajut să te ridici…
–     Să nu pui botu’ la vrăjeli de doi bani :  „ Ochii tăi sunt ca doi stropi de rouă…  Vino, frunza mea, să ne scufundăm în cadă, după o noapte grea…  Sunt al tău pentru vecie, sufletul mi-e jar, eşti dulce ca o beţie cu vin de Cotnari…  Ţi-am privit tăcut obrajii noaptea, când dormeai, n-am vrut să te sperii, dragă, dar în somn gemeai !  Sunt jumătatea vieţii tale, vino, frunza mea, să înfăptuim amorul acum, pe canapea ! ” …  Dacă te-ai lăsat sedusă de câcaturi de ăstea, îţi dau cuvântul meu că a doua zi vei găsi pe pernă doar un bileţel de mulţumire pentru noaptea trecută şi promisiunea că o să te sun eu…  La paştele cailor !  Iar dacă ai dormit la mine, pe bilet va scrie  „ Sunt la duş…  Mă spăl la pulă cu peria de sârmă…  Când ies din baie, ar fi bine să te fi tirat de mult ! ” …

Fetelor, cât de fucking mult cer ?

P. S. :  Dacă îndeplineşti condiţiile mai sus enumerate, atunci, da, meriţi să stai de vorbă cu mine !  După aia, mai vedem…  Dacă nu, pa şi pusi !  Sănătate şi virtute  ( continuarea nu o mai spun ) !  Fă paşi, că îmi consumi oxigenul degeaba !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

6 Responses to Condiţii pentru a fi partenera mea

  1. Maia Andu says:

    asta cu fa pasi din urma mi-a placut, …ai uitat sa specifici ceva, nu daca cumva esti in timpul unui joc de basket, de handball, ca pierzi mingea, ….:))

  2. Maia Andu says:

    ah, da cu mingea in mana, am uitat si eu sa specific,…de cand nu am mai jucat, mi-e dorrrr, mi-e dor rau de multe,….mai ales de jocuri sportive,……:)si de tineee, sir

  3. Ghizmo says:

    Spune te rog, chiar m-ar interesa, de ce ai pretenţii la amplitudinea asta vârstnică? – „Vârstă necesară : 26 sau peste, dar nu cu mai mult de 3 ani decât mine”

  4. Ghizmo says:

    înainte să abordez o tipă în staţie sincer începusem să transpir – evea standardele unui top model, ce mai-; când a deschis gura m-a dat gata – „-Cum de ai venit să vorbeşti cu mine? sunt încântată..” – mai că-mi dădea singurică răspunsul pe care totuşi dorea să-l materializăm odată :)))

    • Ghizmo says:

      asta e cam greu de înţeles – cum anumite fete frumoase-frumoase vorbesc surprinzător de catastrofal..

      • tzunoi says:

        Uită-te la toate futomodelele care apar pe sticlă… Câte dintre ele au şi ceva în cap ?

        Asta e valabil şi cu fetele normale : multe arată super, dar nu gândesc mai mult decât o băşină răsuflată !

Lasă un răspuns

