Acum trebuie să iau altă maşină !

 

– MIŞTOCAREEEEEEEEE !

Când iubita mea îşi răcneşte disperarea, războinicii din tribul Huron îşi fac un update la strigătul de luptă, iar José Carreras anulează toate concertele pe care le are, de frică să nu-şi prăpădească brandu’ !

– Spune, esenţa de vanilie a vieţii mele !
– Tu ai văzut în ce hal arată maşina ?

„ Haiti ! ”  îmi zic…    „ A văzut !  Am belit belingherul ! ”

Când sunt prins cu mâţa-n sac, prima regulă este să fac pe niznaiul…  În acest fel, puterea distructivă a primei rafale de tornadă trece, dar scuturile mele bionice sunt încă active !

– Nu, zic, ce s-a întâmplat ?
– Cum adică  „ Ce s-a întâmplat ” !?      E un dezastru !!!!
– Unde ?       Ia să văd şi eu ! , o fac eu pe nevinovatul în continuare…

Înainte de a examina pacientul, mă îmbrac în cea mai nevinovată faţă pe care am văzut-o mai demult pe interiorul unei catedrale…  Faţa aparţine unui înger de pe un perete proaspăt recondiţionat cu fonduri UE, undeva într-un orăşel micuţ din Italia…

– Uite aici !       Maşina e kaput !       E bună de băgat în programul Rabla !
– Cum să fie kaput, hortensia mea !?
– Uite ce ditamai crăpătura e în parbriz !
– Ei, na…       Exagerezi cu  „ ditamai crăpătură ” !       E numai un pic, nici nu se vede, decât dacă te uiţi la ea în lumină !
– Şi zgârietura asta uriaşă pe portieră !?       De ce n-ai avut grijă de ea ?
– Se repară !       Au apărut acum nişte soluţii, de nici nu-ţi dai seama unde era zgârietura !
– Da, da…       Texte !       Roţile zici că-s strâmbe…
– Păi, da !       Doar  zici, că de mers, merg bine…
–  … ca să nu mai zic că, dacă mă uit mai bine, scaunul joacă !       Nu mai e fix !!!!       Că tu nu ai avut grijă de maşina asta !
– Tu, iubire !       Păi, am călcat pe ea, dracu’ s-o ia de maşină, că eram desculţ !

 

După ce că m-a străpuns ca o picătură de jar, acu’ mai trebuie să mă simt şi vinovat ?  Îi cumpărăm alta, ce sărăcia mea, doar costă numai vreo 7 lei !  Vorbeşti de parcă n-ar mai avea vreo 4 000 de maşini !

 

P. S. :  Era vorba de maşinuţa nepotului prietenei mele, pe care eu călcasem ca berbecul…  Copil care fusese lăsat de mă-sa la mătuşă pentru vreo 5 ore, cât  „ a tras ea o fugă ”  la coafor, ca să îşi aranjeze laţele…  Doar se apropia Paştele, ce mama mă-sii !

Despre tzunoi
Sictirit pe viata. Mi s-a facut lehamite de ceea ce vad in jurul meu: pe cine promovam ca vedete, pe cine alegem sa ne reprezinte, etc.

2 Responses to Acum trebuie să iau altă maşină !

  1. Iustin says:

    mă întreb în acest caz ce păţeai cu vreo maşinuţă adevărată 🙂 ..

Lasă un răspuns

